Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Verzamelen

Gestart door Intel, juli 31, 2016, 10:06:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Intel

Je mag het shirt zo van me hebben hoor :), trek het toch niet aan of zo haha

En ah op zo'n manier, ik heb snoopy nooit gespaard haha wel geinig als er echt bh's van zijn... is eens wat anders dan rood/wit/grijs :P

Dutchamoeba

Citaat van: Intel op augustus 02, 2016, 01:58:13 PM
Snoopy verzamelde mijn zus, je bedoelt die poppetjes toch?
Het is een stripfiguurtje (een hond, een beagle).

Citaat van: Nikkinda op augustus 02, 2016, 02:39:12 PM
Citaat van: Intel op augustus 02, 2016, 01:58:13 PM
Dutchamoeba... ligt eventjes toe waarom zou je Bh's willen sparen hahaha :P Van elke Cup maat een? of elke kleur een?

Ik denk dat ze BH's met Snoopy erop bedoelt  ;)
Inderdaad...

Citaat van: Intel op augustus 29, 1974, 02:56:53 PM
En ah op zo'n manier, ik heb snoopy nooit gespaard haha wel geinig als er echt bh's van zijn... is eens wat anders dan rood/wit/grijs :P
Zeker, ik vond het ook een stuk minder saai.

Intel

Zelf haal ik misschien binnenkort eens een Batman boxershort  :schater: is ook weer eens wat anders haha



Dutchamoeba


yuki

Ik verzamel kinderboeken. Heb bijvoorbeeld alles van Astrid Lindgren. Maar ik ben wel kritisch, het verhaal en de illustraties moeten mooi zijn. Verder verzamel ik ook gewoon boeken. Niet erg handig trouwens, als je zo klein woont als ik. Waar je ook kijkt, overal stapels boeken. Wel gezellig vind ik.  :)

yuki

  Ik ben inmiddels ook begonnen met het verzamelen van monchhichi aapjes. Ik had er één als kind waar ik echt dol op was en tot mijn grote blijdschap zag ik een tijd terug dat je ze bij de betere speelgoedzaken weer kunt kopen. Pure nostalgie.  ;)

Koffie

Ik spaar regelmatig mijn omgeving door niet alles te zeggen wat ik denk. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Bubble

Citaat van: Koffie op februari 07, 2017, 09:23:34 AM
Ik spaar regelmatig mijn omgeving door niet alles te zeggen wat ik denk. ;)

Dat is nog eens een goeie, Koffie!

Anders goed is ook goed

Koffie

Goeie Koffie, heerlijk. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Tijsco

Jammer eigenlijk dat je geen plaatjes in dit forum kwijt kan want ik spaar eigenlijk vanalles, tot aan Snoopy postzegels aan toe :cheerleader: maar geen jpg of pics pakt hij hier, wel gelukkig genoeg smilies om uit te kiezen want die spaar ik ook :flic: :klap: :geezer: >:D :ange: :-* ::) :P ;D :handschudden: :grouphug: :offtopic:

Erik7494

Niet een grote verzameling, maar ik heb een aardige collectie Japans en Chinees aardewerk, met name sake en theekopjes.
Nu een stuk of 30, dus groot is het niet, maar net een mooie kast gekocht met verlichting om ze een mooie plek in de kamer te geven.

IMG_3125
"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

Fricai

Cool! 8)

(PS: Laatste plaatje doet het niet bij mij?)

Edewecht

Citaat van: Fricai op oktober 25, 2017, 09:19:45 PM

(PS: Laatste plaatje doet het niet bij mij?)


Is ook geen plaatje. Maar een link naar flickr, waarop hetzelfde plaatje staat. (Als je op 'Citeer' klikt kun je de +/- 'broncode' van het bericht zien en de opbouw van de links.)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

lizzzzzk

(Weet niet of het nog leeft hier maar vindt het een leuke post dus ik denk ik ga lekker mijn eigen antwoordt neerzetten)

Ik verzamel oude kookboeken! De oudste die ik heb komt uit 1920 en is Mrs.Isabella Beeton's Book of Household Management. Verder is alles uit de jaren 20, 30, 40, 50, 60, 70 en 80 waar ik met grote ogen naar uitkijk! Helaas nog geen boeken pre 1900 maar het zal vast niet lang duren voordat ik die vindt! En reeds een geniaal boek gevonden uit de jaren 70, het is af en toe ronduit oneetbaar wat er in staat en dat maakt ze zo fascinerend voor me  ;D
"Always forgive your enemies, nothing annoys them so much"
- Oscar Wilde

Fricai

Dat is nog eens een bijzondere verzameling! ;D Ik weet wie ik moet hebben als ik een keer een maf oud kookboek tegen kom ergens. ;)