Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Radio 3FM gecancelled

Gestart door Imogen, augustus 12, 2016, 07:36:16 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Imogen

Dat het artikel van filosoof Andreas Kinneging in de Volkskrant van afgelopen woensdag 10 augustus nogal wat te weeg heeft gebracht (wat wil je als hij het over 50% van de vrouwen en 20% van de mannen heeft die aseksueel zouden zijn), is me nu wel duidelijk geworden.

Zo kreeg ik vandaag telefoon van een redactielid van Radio 3FM. Ze wilde me eerst vanmiddag bellen voor een interview over het artikel in de Volkskrant, maar dit word verzet naar aankomende maandagmiddag i.v.m. het nieuws rond Yuri van Gelder.
Ze willen me de aandacht geven die dit onderwerp verdient en niet dat het ondergesneeuwd of afgeraffeld zou worden door ander nieuws van de dag.  ;D

Dus aankomende maandagmiddag rond 16:20 ben ik bij Frank van de Lende te horen op Radio 3FM met een kort interview. Deze uitzending zal wel ongeveer een half uur na de volledige uitzending op de website van 3FM komen te staan.
Ik zal iig mijn best doen tussen de seksgrappen door zo goed mogelijk uit te leggen wat aseksualiteit is en wat het vooral NIET is  :D
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Edewecht

Heel veel succes!  :cheerleader:
Ik denk dat ik dan wel in de gelegenheid ben om te luisteren.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Speaker

Dat is best wel cool  :o. Veel succes  ;D.

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Imogen

Kreeg net een klein uurtje geleden een sms van een medewerkster van 3FM, waar ik vorige week vrijdag een telefoongesprek mee had, dat het beoogde radio interview niet doorgaat.
Er is weer ander belangrijker nieuws dat voor gaat.

(En het opiniestuk in de Volkskrant was vorige week woensdag, dus dit item is al weer old news).

De volgende keer dat er weer iets over aseksualiteit in de media is, dan word ik wel weer gebeld voor een interview. Tja, zo gaat dat in medialand. Zo ben je een hot item en de dag erna oud nieuws  ;D
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

AceVentura

Tja, zo gaan die dingen  ::)

Ik zie je bericht nu pas en had vanaf 16:00 3FM aan gehad. Enige voordeel is dat ik nu weer weet waarom ik normaal gesproken niet naar 3FM luister  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Tja, helaas... maar hopelijk dan een volgende keer.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Jammer Dutch Ace, volgende keer beter. Zo gaan die dingen. Ook mijn presentatie (http://asexuality.org/du/index.php?topic=5124.msg153841#msg153841) voor een groep amerikaanse studenten gaat niet door. Jammerdepammer, maar 't is niet anders.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Nog meer gejammer: vandaag een telefoontje gehad van de presentatrice van radio NH. Het interview met mij wordt uitgesteld naar oktober/november, omdat ze pas geleden Dutch Ace in de uitzending hebben gehad over aseksualiteit.
Dus eind augustus nog een keer, dat vonden ze te kort op elkaar.  :-\

* Edewecht vraagt zich af: elke dag olimpiese spelen in de uitzending, is dat dan niet te kort op elkaar?
>:(
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Die spelen mogen wat mij betreft gestolen worden, dus van mij mag de media aandacht daarvoor ook wel wat minder  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Tempesta

Olympische Spelen zijn maar eens in de twee jaar, ik hoop dat aseksualiteit wat vaker in de media voorkomt ;D.