Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hans van der Togt: 'Ik was nooit zo van de seks, een beetje aseksueel wel.'

Gestart door Hilde, augustus 20, 2016, 12:38:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hilde

Hans van der Togt wordt 70. Rad van Fortuin, het televisieprogramma waarmee hij zijn naam vestigde, krijgt een tweede leven.

Samen met de interviewer van het AD kijkt hij terug op zijn tijd bij de omroepen en zijn (liefdes)leven in Amsterdam. Hij woont nu met hond Hero in een huisje op het platteland van Friesland.

Het hele interview staat vol met goudeerlijke uitspraken, als: 'Ouder worden, ik vind er geen fuck aan.'

Wat denk je van deze:

Interviewer: Kent u geen lichamelijke behoeftes?
Hans van der Togt: 'Kijk, ik heb 2,5 jaar geleden prostaatkanker gehad, ben ­­­bestraald. Die behoeftes zijn wel verdwenen. Ik was sowieso nooit zo van de seks, een beetje aseksueel misschien wel.'

Lees het interview in het AD van 20 augustus 2016.

AceVentura

Wat is die man veranderd zeg.
Wel een mooi en open interview, bedankt voor het delen Hilde  :klap: :cake: :cake: :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

Ja hè, een lekker rauw interview. Zo tref je ze nog maar weinig aan. Betekent dit nou dat als je naar het Friese platteland verhuist, alle schone schijn wegvalt?

@AceVentura: zijn deze 3 punten :cake: :cake: :cake: een tractatie? Kom maar door hoor! :cheerleader:

AceVentura

Ja, we zijn hier dol op  :cake:  ;D
:cake:   :cake:   :cake:   :cake:        :cake:   :cake:         :cake:   :cake: :cake: :cake:   :cake:   :cake:         :cake: :cake: :cake:   :cake:   :cake:         :cake:

Mocht je nu denken "Wat is dat voor vreemd patroon ?", er staat Hilde in  :cake:-morsecode  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Tempesta

Geen mooimakerij, gewoon zeggen zoals het is. Ik heb altijd een broertje dood aan tv-persoonlijkheden, maar zo'n interview als dit maakt veel goed.

Ik word er wel een beetje depri van, uit elke zin druipt dat hij feitelijk het leven heeft opgegeven. Maar misschien is je energie op een bepaald moment gewoon op, als je teveel hebt meegemaakt...

AceVentura

Dat laatste viel mij ook op Tempesta, alsof het hem allemaal niets meer uit maakt.
Nou kan ik me best voorstellen dat het als (ex?) bekende nederlander best lastig is om gewoon nieuwe mensen te ontmoeten, simpelweg omdat iedereen je toch als die BN'er ziet en daar reageren mensen nou eenmaal anders op. Buiten dat kan ik me geen reden voorstellen om er niet gewoon op uit te gaan, afhankelijk van waar je interesses liggen natuurlijk. Wat mij betreft zou hij in ieder geval welkom zijn.

De angst om alleen over te blijven leeft volgens mij ook redelijk onder aseksuelen, dan is dit wel een deel van het beeld wat je daarbij hebt.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Ik werd ook niet blij van het interview. Hij maakt een ongezonde en inderdaad ook geestelijk niet gezonde indruk, vond ik. Een heel open en eerlijk interview denk ik, maar ik werd er wel een beetje triest van.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie