Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Facebook besloten groep NL/BE

Gestart door idrisgallifrey, augustus 21, 2016, 04:43:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

idrisgallifrey

Ik zag dat er hier al een post was voor en besloten ace groep, maar dat daar verder niets van bekend is. Ik heb er pas een opgezet en is ook besloten (maar wel vindbaar) Het lijkt mij leuk als er Facebookers zijn die het leuk vinden om er bij te komen, en of je nu uit NL of BE komt, hoe meer zielen hoe meer  :cake: :cake: :cake: We zijn nu met zijn vieren  ;D

https://www.facebook.com/groups/dutchacecommunity/
"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."

Edewecht

Ik zelf blijf verre van faceboek, maar ik wens jou/jullie veel succes!  :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

* AceVentura houdt het gezichtsboek ook stevig gesloten ....  ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Dark_Lord_

Helaas ben ik ongeveer net zo een fan van social media als van seks. Totaal niet dus :P

(Mooie vergelijking ook. Bij beide is het ook zo dat bijna iedereen er aan doet, en je in sommige kringen raar word aangekeken als je er niks mee hebt.)

Maar ja, ze zeggen altijd: drie keer is scheepsrecht. Misschien dat je na drie weigeraars nu wel mensen krijgt die iets minder dwars zijn.
Seks is net een menselijke nabootsing van een Ikea product...
1. Haal de onderdelen uit de verpakking.
2. Stop pin A in opening B

Edewecht

Citaat van: Dark_Lord_ op augustus 21, 2016, 08:03:27 PM

Helaas ben ik ongeveer net zo een fan van social media als van seks. Totaal niet dus :P

(Mooie vergelijking ook. Bij beide is het ook zo dat bijna iedereen er aan doet, en je in sommige kringen raar word aangekeken als je er niks mee hebt.)


:schater:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Teal's Tracks

Hoi Idris, we hebben ook een andere Ace-groep voor Nederlandse(achtige) talen. Bedoelde je die misschien? :)

https://www.facebook.com/groups/DutchAces/
Nederlandstalige Aseksuelen op Facebook ontmoeten? (150+ leden)
https://www.facebook.com/groups/DutchAces/

idrisgallifrey

Natuurlijk snap ik dat  ;D Ik zit zelf in een situatie dat ik vanwege mijn beperktheid in mobiliteit niet de deur uit kan, dus mijn sociale leven is vrijwel nihil en voor mij is Facebook en social media toch een beetje een uitlaatklep zodat ik niet helemaal een kluizenaar wordt. In mijn woonplaats heb ik gelukkig een scootmobiel, maar vrienden bezoeken of even met het OV ergens naar toe is ergens vermoeiend, dus ja, je moet wat  ;)

Oh Teal, ik heb me aangemeld! Gek dat ik die niet kon vinden op Facebook, maar bij deze!
"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."

Tempesta

Ik zit wel op feestboek maar ben bij verreweg het grootste deel van mijn vriendjes niet "out" (en zou dat ook zeker niet via feestboek aankondigen). Driemaal is helaas geen scheepsrecht :schater:.

idrisgallifrey

Gelukkig is Facebook ook zo dat je niet alle informatie van vriendjes en vriendinnetjes kan zien :-P Maar ieder zijn ding toch  ;) Hihi Drie maal is scheepsrecht, kan, maar in mijn dyscalculie, maak er dan maar zes van  :rollol:
"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."

idrisgallifrey

Overigens moet ik er even bij vermelden dat ik de groep al bestond voor ik mij hier op het forum had aangemeld, dus hij is niet speciaal in het leven geroepen voor de mensen hier, ik dacht alleen dat als er iemand hier is die het leuk vind en ook op feestboek aanwezig is, dat ik het even vermeld. Ik wist overigens ook niet dat er een Nederlandse FB pagina was, die kon ik niet vinden  ;D En ook niet dat er dus een Nederlandstalig forum was, oopsieeees  :P Maar nu wel  ;D
"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."

Flying Ace

Ik heb me ook maar aangemeld voor de Feestboek groep.
Ik ben die lijpo die een avatar van cookie monster heeft.

Hou niet zo van Feestboek ivm de privacy, maar ja, het lijkt me toch wel leuk om meer aces te leren kennen, dus dan lijkt me dat de beste optie :P

Ria

Heb mij ook aangemeld
Maar is zo besloten dat je eigen vrienden er niks van kunnen zien wat je schrijft?

SaxiePhone


idrisgallifrey

Klopt, niemand ziet wat je post, dus ook je vrienden niet  ;) Sorry voor de late reactie, i ben niet altijd even goed in het onderhouden van mijn posts op fora :-P ben nogal vergeetachtig hihi
"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."

Unalome

Zien ze dan ook niet dat je je hebt aangemeld voor die groep?  :ange: