Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Queer aan Zee en meetings in Voorburg

Gestart door AceVentura, augustus 30, 2016, 06:59:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Afgelopen jaar heb ik een aantal keer een meeting in Voorburg gefaciliteerd en een paar keer een activiteit icm. een bezoek aan Queer aan Zee georganiseerd.
Om maar direct met de cake in huis te vallen: Is er nog behoefte aan een aparte meeting voor aseksuelen of wordt die behoefte voldoende ingevuld door de borrels bij Queer aan Zee ?

Voor mij persoonlijk is Queer aan Zee een prima gelegenheid, over het algemeen zal ik er zelf proberen aanwezig te zijn (maar ben hopelijk niet de enige  ;D ) en kan je als je wil specifiek aseksuele dingen bespreken. Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat voor iemand die net nieuw is de drempel net wat te hoog is om naar Queer aan Zee te gaan en een aparte aseksuelen meeting veiliger voelt.
Daarom wil ik de vraag aan jullie voorleggen: Is er een meerwaarde om met de aparte aseksuelen meetings door te gaan ?

Groeten,
Ace
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Is er niemand met een mening hierover ?  :o
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Oeps, ja het is hier wel erg stil...

Mijn persoonlijke smaak weet je al, maar ik zal 'm hier toch even neerzetten, als uitnodiging aan anderen om erop te reageren.

Ikzelf vind de Queer aan Zee borrels erg geslaagd en voel me er thuis. Heb persoonlijk niet zoveel behoefte aan een aparte zitting met aseksuelen.
Dat betekent niet dat ik niet mee zou doen als er zo'n aparte bijeenkomst zou zijn. Het enige wat me eventueel zou tegenhouden is de afstand, winterweer en/of winterdepressie. (Dit laatste klinkt zwaarder dan het is, ik bedoel meer een gebrek aan energie en Zin, in de winter  :ange: .)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Als ik dit zo zie denk ik dat ik stop met de meetings in Voorburg en me volledig richt op Queer aan Zee. Mocht er behoefte zijn aan een specifieke meeting voor aseksuelen dan kunnen we dat altijd organiseren en weten we in ieder geval een locatie waar we goed terecht kunnen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler