Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gezocht voor tv-interview

Gestart door KayleighvdH, september 01, 2016, 02:53:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KayleighvdH

Hallo allemaal,

Voor een nieuw televisieprogramma ben ik op zoek naar aseksuelen die zouden willen vertellen over hun aseksualiteit. Omdat het gaat om televisie is het natuurlijk van belang dat iemand er geen moeite mee heeft dit op camera te vertellen. Mocht je wat meer willen weten, dan kan je me altijd een mailtje sturen: kayleighvdhout@gmail.com.

Ik hoop hier iemand te vinden!

Gr

Edewecht

Kom maar op!  ;D

Ik heb je een mailtje gestuurd.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Speaker

Ik weet niet of je dit gaat lezen of niet, maar zou je misschien iets meer kunnen vertellen over het programma. (Voor welke zender/omroep is het? Waar gaat het programma over? Met welke invalshoek willen jullie aseksualiteit belichten?) Misschien zijn er dan wat meer mensen sneller geneigd om te reageren op je oproep.

Dark_Lord_

Dat is inderdaad wat ik me ook afvraag. Het zou zonde zijn als aseksualiteit neergezet word als een afwijking waar men medelijden mee moet hebben, zoals sommige TV-reportages, die ik gezien heb, helaas gedaan hebben.
Seks is net een menselijke nabootsing van een Ikea product...
1. Haal de onderdelen uit de verpakking.
2. Stop pin A in opening B

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Marie8

Veel succes Edewecht!   ;D
(En Kayleigh ook, bij het vinden van mensen die mee willen doen ;))
duc me in cochliecclesiam (ecclesiam cochlearum)

Briggy

Edewecht, je hebt al een keer met Kayleigh gewerkt   ;D
12-1-2015 <3 MarkA

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Ja zie je, de naam kwam me bekend voor, maar ik kon het niet terugvinden! Heb ook niet enorm diepgravend gezocht... ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Imogen

Ik heb Kayleigh ook een mail gestuurd en we hebben al contact gehad, dus het kan zijn dat Edewecht en ik straks samen in de studio zitten  ;D
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Dutchamoeba