Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

beu!

Gestart door reader, september 03, 2016, 02:15:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

reader

eenzaamheid, ik ben u beu!

Specter

Hier ook dagelijks, weet nog steeds niet goed hoe ik er mee om moet gaan op geven moment ben je het even kwijt en dan moet je hoofd even opnieuw opstarten.  :geezer:

AceVentura

Hopelijk helpt  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: een beetje.

Ik heb het topic wel even verplaatst naar "Frustraties over aseksualiteit", hij stond tussen de voorstel topics.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

reader

dank je, het moest er even uit, heb enkele zaken te verwerken gekregen de laatste maanden, en vandaag werd het me teveel. Gelukkig begrijpen jullie me, die eenzaamheid..... ik kan dat niet altijd makkelijk kwijt! hier thuis alleen is ook maar alleen! ik word er soms depressief van, dan loopt het wel weer beter als ik me heb kunnen luchten......;

Edewecht

Mooi. Gelukkig dat er een forum is...  :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Messifan25

 :knuffel: voor Reader, het is precies waar ik bang voor ben in de toekomst, dat alleen thuis zijn er er :( van worden. Hopelijk voel je je snel weer wat beter.

Specter

Eenzaamheid word ook vaak niet begrepen zoals in mijn omgeving doet men er heel makkelijk over.
Maar ze weten nog half niet hoe het is om niemand te hebben om na toe te gaan, of over bepaalde zaken te praten zoals in mijn geval een overlijden.

Helaas heb ik nog niet veel gevonden in dit forum, hoop dat dat snel gaat veranderen.

reader

ja, ik begrijp het volledig, in april ll heeft mijn stiefbroer zichzelf van het leven beroofd, soms mis je die knuffel eens   ergens.... maar ik uit me tegen een ongekende, die me totaal niet kent of niet genoeg, soms doe ik dat, en het is gelijk dat ik er meer aan heb dan dat je het een zoveelste maal  kwijt wil aan familie/vrienden...........

Specter

Heb zelf geen vrienden dus kan daar nooit wat aan kwijt. Aan Familie doe ik het zelden. Bij mij zitten de afgelopen tijden ook al tegen en dan is een knuffel wel leuk maar helaas

Meestal is zo'n forum dan wel leuk om contact te krijgen met mensen