Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aseksuelen Borrel in Nijmegen

Gestart door Imogen, september 11, 2016, 07:43:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

I.

Waarschijnlijk kan ik zowel de 8e als de 15e wel. Eerste keer  :afro:

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

Citaat van: Dutch Ace op september 17, 2016, 07:31:22 AM

Nee, dit keer niet in het Roze Huis maar in het Zelf Regie Centrum Nijmegen, St. Jorisstraat 72.  ;D


Het ZelfRegieCentrum zit aan de St. Jorisstraat 72 te Nijmegen, maar de ingang waar de deur open zal zijn zit aan de achterkant van het gebouw aan de Gerard Noodtstraat, tegenover garage Kwikfit.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Marie8

Als Limburger zou ik het trouwens ook fijn vinden om in het (Zuid)-Oosten van het land iets te organiseren
Niet nu aub, i.v.m. minderjarigheid, rijbewijsloosheid e.d.  ;D ;D
Maar over een of twee jaar zou ik best iets kleins willen organiseren in Maastricht (Sittard, Heerlen, Zuid-Limburg in het algemeen)
Andere opties hier in de buurt zijn Eindhoven, Venlo, Tilburg, Luik, Antwerpen, noem maar op (daarbij kunnen Belgiërs hier op het forum ook langskomen)
Wat denken jullie? Zou daar animo voor zijn?
duc me in cochliecclesiam (ecclesiam cochlearum)

Edewecht

Dat is heel wisselend, je kunt er van te voren geen peil op trekken. Een high tea in Groningen vorig jaar werd overspoeld door aanmeldingen, een picknick in Leeuwarden dit jaar ging niet door, ondanks verschuiven van de datum.

Een jaar of twee geleden waren de Belgische leden Suzanina en Ani Meshorer behoorlijk actief en hebben een paar keer een meet georganiseerd in Antwerpen. Maar de Belgische leden zijn momenteel wat stil...

De Aseksuelen Borrels (voorheen: AseksuelenSalon) in Nijmegen worden heel wisselend bezocht. Meetings in Voorburg liepen redelijk goed.

Dus, Marie8, gewoon proberen, t.z.t.  :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

Citaat van: Dutch Ace op september 16, 2016, 08:48:14 PM

De definitieve datum van de borrel in Nijmegen is op zaterdag 15 oktober.


Helaas! Jammer! Ik kan er dan niet bij zijn. (M'n agenda wordt steeds voller...  :-\ )
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Ik vind het de laatste tijd sowieso stiller dan anders, dus niet alleen vanuit België.

Maar Marie8, zoals Edewecht al zegf: Gewoon proberen. De ene keer gaat het beter dan de andere keer. Bedenk ook dat een meeting niet per se groot hoeft te zijn om succesvol te zijn. Ik heb hier ook bijeenkomsten met 3 personen gehad, en dat kan ook superleuk zijn. Als je een meeting hebt met 3 personen en daar tot goede gesprekken komt (of gewoon lol hebt natuurlijk) is dat ook heel waardevol.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

I.


Marie8

Bedankt voor de tips! :)
En ja, ik dacht sowieso al aan maar een paar mensen, hoogstens 5 of zo, niet 20 (maar meer dan 5 zou ook goed zijn, hoe meer zielen hoe meer vreugd!)
duc me in cochliecclesiam (ecclesiam cochlearum)

AceVentura

Ik kan waarschijnlijk wel naar de borrel in Nijmegen komen, wie zijn er nog meer van plan te gaan ?

@DutchAce: Hoe laat wou je beginnen en waar kan ik in de buurt van het ZRC parkeren ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Imogen

@ AceVentrura:

Ik wil om 15:00 beginnen en voor wie wil rond 18:00 samen eten d.m.v. een potluck.
Je kunt als bezoeker op het terrein van het ZRC gratis parkeren, auto voor de slagboom zetten en binnen naar de sleutel vragen.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

AceVentura

Bedankt voor de info. Moet ik nog wat meenemen voor de potluck of gaan we ter plekke de (super)markt onveilig maken ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

I.

Ik niet, want basically was ik vergeten dat ik iets anders had  :-[ :78:

Imogen

Hoi Luitjes!

Op zaterdag 10 december wil ik weer een Aseksuelen Borrel houden in het Zelf Regie Centrum Nijmegen, maar de voorwaarde om het daar te houden is dat er een BHV-er aanwezig moet zijn.
En ik ken geen BHV-er die op die datum kan, of te ver weg woont.

Dus wat doen we nu? Zelf ben ik ook geen BHV-er en als we de borrel houden zonder, ben ik de verantwoordelijke.
Het Roze Huis is dan een optie, maar niet iedereen voelt zich even prettig om naar een COC locatie te komen.

Is er iemand onder jullie die BHV-er is en van plan is om te komen? Zou jammer zijn als we om deze reden ook de locatie van het ZRC zouden verliezen...
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

AceVentura

Ik heb geen BHV dus daar kan ik je helaas niet bij helpen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler