Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aseksuelen Borrel in Nijmegen

Gestart door Imogen, september 11, 2016, 07:43:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Imogen

Probleem van de BHV-er lost zich 'vanzelf' op...ik heb namelijk een cursus BHV-er aangeboden gekregen op mijn vrijwilligerswerk  ;D
Dat betekend wel dat de eerst volgende Aseksuelen Borrel verschoven wordt naar 14 januari.

Locatie blijft hetzelfde. We maken er dan een nieuwjaarsborrel van.

@Edewecht: wil jij dit aanpassen op de website van de werkgroep en de afgelaste borrel van oktober weghalen? Thanx!

"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

 :cheerleader:
Januari is voor mij altijd een drukke maand met verjaardagen enzo, maar als het gaat kom ik zeker naar de borrel.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Imogen

Update

Zijn er hier nog mensen die zaterdag 14 januari naar de nieuwjaarsborrel willen komen.
Dit is dan tussen 15:00 en 19:00 op het ZelfRegieCentrum te Nijmegen. Mogelijkheid tot gratis parkeren en makkelijk bereikbaar met het OV.

Koffie en thee is gratis, fris kost €0,50 en bier/wijn €1,00 (Alleen tijdens deze borrel!)

Bij minder dan 5 aanmeldingen van mensen die willen/kunnen komen gaat de borrel helaas niet door.

Na de borrel is er de mogelijkheid om samen te eten bij pannenkoeken restaurant 't Hoogstraatje, op loopafstand van de locatie van de borrel.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

AceVentura

Zoals gezegd is januari voor mij meestal een drukke maand, zo ook volgende week. Helaas kan ik daardoor dus niet bij de borrel aanwezig zijn  :(

Voor wie wel gaan: Veel plezier !  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Als het niet sneeuwt, ijzelt of anderszins (te) hevig wintert, kom ik graag: het staat al maanden in m'n agenda.

(Ik hoop gewoon op een zachte kwakkelwinter  ;D  )
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Briggy

Helaas, we zouden het leuk vinden om iedereen weer een keer te zien, alleen we gaan donderdag t/m zaterdag weg en kunnen niet komen :(

12-1-2015 <3 MarkA

Ev

Aii het zou me superleuk lijken om jullie te ontmoeten, maar dit weekend kan ik helaas niet. En dat terwijl ik op kamers zit in Nijmegen >_<

konijn600


Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

Citaat van: Edewecht op januari 08, 2017, 05:35:07 PM
Als het niet sneeuwt, ijzelt of anderszins (te) hevig wintert, kom ik graag: het staat al maanden in m'n agenda.

(Ik hoop gewoon op een zachte kwakkelwinter?  ;D?  )

Edit

Het spijt me, maar het gaat niet lukken. Ik heb ook nog een boel ander hooi op m'n vork, dus ik moet kiezen :-\
Ik hoop dat er desondanks genoeg belangstelling is en dat de borrel door kan gaan.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Imogen

Update

Er komt weer een hevige sneeuwstorm naar Nederland komend weekend, als je de weersvoorspellingen moet geloven.
Dus er is een kleine kans dat de borrel überhaupt doorgaat...

Ik ben vanaf 15:00 wel op het centrum aanwezig, dus mocht je sneeuwschoenen hebben en een dikke jas, kom gerust langs.

De volgende borrel is dan weer de 2de zaterdag in maart.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

SP/ACE

Klopt het nu dat de volgende borrel za 11 maart (2017) is?
Ik ben nieuw en wil eens kennismaken.
Van hoe laat tot hoe laat is het?
Groetjes Rob