Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aseksuelen Borrel in Nijmegen

Gestart door Imogen, september 11, 2016, 07:43:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

Aseksuelen Borrel
* datum en tijd: zaterdag 11 maart 2017, tussen 15.00 en 19.00 uur
* waar: Zelf Regie Centrum, St. Jorisstraat 72 Nijmegen
* bijzonderheden: Het Zelf Regie Centrum bevindt zich aan de St. Jorisstraat, maar de ingang waar de deur open zal zijn, is aan de achterkant van het gebouw, aan de Gerard Noodtstraat, tegenover garage Kwikfit.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Ik zou hier graag weer eens bij willen zijn, of het gaat lukken weet ik nu nog niet.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

OnsenTamago

Volgens mij is dan mijn mams jarig. Dus daar zal ik helaas niet bij zijn.

Briggy

12-1-2015 <3 MarkA

Imogen

Wie komen er zaterdagmiddag a.s. wel naar de borrel?

Voor een radio documentaire komt er een journaliste met een aseksuele jongen ook naar de borrel, hij wordt door haar gevolgd in zijn zoektocht naar zijn `(mogelijke) aseksuele identiteit.
De journaliste vroeg mij of er ook andere aseksuelen aanwezigen waren die middag, die evt. geïnterviewd willen worden, of dat het gesprek dat je met de jongen hebt opgenomen mag worden.
Het is radio en wordt van te voren opgenomen en geknipt en geplakt tot 1 docu. Dus je komt nergens in beeld of met je naam te staan.

Ze zal het zaterdag nog eens netjes van te voren vragen, dus ik hoop niet dat dit een drempel voor je zal zijn om wel of niet te komen. En ze is er ook niet de hele tijd bij.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

AceVentura

Het gaat voor mij helaas niet lukken  :(
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Als er niks geks gebeurt, ben ik er a.s. zaterdag bij.

Wat vragen en interviews betreft heb ik 'nergens' ;D bezwaar tegen.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

SP/ACE

Citaat van: Dutch Ace op maart 07, 2017, 02:57:03 PM
Wie komen er zaterdagmiddag a.s. wel naar de borrel?

Voor een radio documentaire komt er een journaliste met een aseksuele jongen ook naar de borrel, hij wordt door haar gevolgd in zijn zoektocht naar zijn `(mogelijke) aseksuele identiteit.
De journaliste vroeg mij of er ook andere aseksuelen aanwezigen waren die middag, die evt. geïnterviewd willen worden, of dat het gesprek dat je met de jongen hebt opgenomen mag worden.
Het is radio en wordt van te voren opgenomen en geknipt en geplakt tot 1 docu. Dus je komt nergens in beeld of met je naam te staan.

Ze zal het zaterdag nog eens netjes van te voren vragen, dus ik hoop niet dat dit een drempel voor je zal zijn om wel of niet te komen. En ze is er ook niet de hele tijd bij.

Ben sws van plan te komen; ik hoop wel dat er opkomst is...

Briggy

Het zal nu ongeveer wel afgelopen zijn? Hoe was het?
12-1-2015 <3 MarkA

Roos1984

Oh ships had even niet hier gekeken en dus gemist..
Happiness comes to them, who brings happiness to others -Dalai Lama-

Edewecht

Citaat van: Briggy op maart 11, 2017, 06:57:51 PM

Het zal nu ongeveer wel afgelopen zijn? Hoe was het?


We waren met ons zessen, dat lijkt misschien niet veel, maar we hadden levendige en zinvolle gesprekken. Eén van de aanwezigen vond het juist fijn dat er niet zo veel mensen waren.

Er was ook een radiojournaliste bij die aan een programma werkt voor de VPRO, 'RadioDoc' geheten. Ze had nog niet eerder van aseksualiteit gehoord, dus haar mond viel open van onze verhalen. Haar zinvolle vragen hebben zeker bijgedragen tot het mooie gesprek.

Kortom, voor wie er niet bij waren: jullie hebben wat gemist!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Dat klinkt als een goede bijeenkomst  :cheerleader:
Ik had er graag bij willen zijn, dit weekend kwam alleen erg slecht uit, hopelijk volgende keer beter.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Dutchamoeba

Citaat van: AceVentura op maart 12, 2017, 08:50:58 AM
Dat klinkt als een goede bijeenkomst?  :cheerleader:
Inderdaad. Ik hoop er ook altijd nog een keer bij te kunnen zijn als ik weer eens in Nederland ben.

Bubble

Wie weet een volgende keer. Ben nu wel nieuwsgierig geworden
Anders goed is ook goed