Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

nieuwsgierig naar seksuele ervaring?

Gestart door Lou Hemel, september 13, 2016, 09:44:30 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lou Hemel

Verwijderd door Koffie

Dutchamoeba

Citaat van: Lou Hemel op september 13, 2016, 09:44:30 AM
Een intake gesprek is kosteloos. Jouw investeringen voor een sessie met mij bedraagt € 150,- per uur.

Hallo zeg. Dan zou ik me zelfs als ik mijn kleren aan zou houden nog uitgekleed voelen...

Koffie

hallo Lou, je kunt misschien niet ingelogd nog lezen, maar ik heb je account verwijderd. En zoals je ziet heb ik je tekst verwijderd. Ik vind het risico te groot. We weten niet wie je bent en wat de werkelijke bedoelingen zijn van je therapie. Er komen op dit forum heel wat mensen, van pubers tot ouderen en veel zijn kwetsbaar in hun zoeken en hun twijfels. Ik raad niemand aan al te gemakkelijk in  zee te gaan met iemand die zich aanprijst als intimiteits-coach, die daarbij seksuele diensten aanbiedt, ook al verdien je het voordeel van de twijfel en zijn misschien je bedoelingen goed.

Voor sommigen is de aard van je oproep ook schokkend. Ik kan me voorstellen dat je klanten zoekt, maar misschien kun je dan beter via instanties werken, dan jezelf op een forum als dit aanprijzen.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Ik sta helemaal achter Koffie.

Dit forum is bedoeld als ontmoeting van aseksuelen onderling, om ervaringen, vragen en antwoorden uit te wisselen, te ervaren dat je niet de enige bent, gevoelens en gedachten te delen. En - als je wilt - om contacten/relaties te zoeken.
Veel leden stellen zich hier kwetsbaar op, stellen vragen of vertellen ervaringen die ze nooit eerder vertelden. Daarom wil dit forum een veilige omgeving zijn.

Dit mag en kan zelfs met niet-aseksuelen, zoals partners-van, journalisten die oprecht belangstelling hebben, hulpverleners en/of (bijv.) seksuologen die hun blik willen verruimen.

Dit forum is niet een platform voor reklame, laat staan voor jezelf. Het is geen plek voor avances en voor aanbiedingen van betaalde diensten of goederen.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

En mocht je dat dan toch willen: graag via de admins. Wij willen graag weten wie je bent, waar je praktijk houdt, hoe je heet, ect. Niet zo anoniem. Ik stel het dan ook op prijs als ik je kan Googelen. Niet dat stiekeme. Ik zeg dit erbij zodat mensen die dit lezen zelf ook goed nadenken voor ze met iemand in zee gaan, juist omdat je in geval van twijfel gevoelig kunt zijn voor allerlei voorstellen. Hoeveel mensen komen hier niet binnen met de wens te ontdekken dat er niets aan de hand is? Daar valt leuk aan te verdienen zo te zien. Trouwens al was het gratis....... denk na, gebruik je gezonde verstand....

Het is mooi dat dit forum openbaar is en dat mensen zonder kloppen binnen mogen komen. Iedereen is welkom. Maar dat zet de deur ook open voor dit soort dingen en ja, daar ben ik als admin wel waakzaam in. :)

Dus zie je zo'n bericht of krijg je misschien PB's waarvan je denkt: Ik voel me hier onprettig bij: zeg het ons.

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Dark_Lord_

Wat...een...hopeloos geval. Een sex-advertentie neerzetten op een forum voor mensen die er juist niks mee te maken willen hebben. Dit is ongeveer net zoiets als een vleesgerecht proberen te bestellen bij een vegetarisch restaurant...en geld van het restaurant vragen ook.

Dit doet me by the way erg denken aan een reportage van Undercover in Nederland, waar een pedo "seks-les" aanbood aan 14 jarige meisjes. Gelukkig was dat misselijkmakende figuur aan het einde van de reportage opgepakt door middel van een list.

Hoewel ik wel nieuwsgierig ben naar de originele tekst (gezien ik het altijd wel vermakelijk vind hoe diep dit soort zielenpoten kunnen zakken), sta ik er ook erg achter dat dit bericht en het gebruikersaccount van deze naarling verwijderd is. Zoals eerder vermeld kan dit door sommige mensen, gezien het onderwerp van dit forum, als intimiderend ervaren worden. Ook kunnen de dingen erg naar lopen als zo een figuur daadwerkelijk in contact komt met een potentieel slachtoffer.
Dus daarom wil ik zeggen dat ik het fijn vind dat de administrators (Koffie in dit geval) van dit forum hun best doen om dit een zo veilig mogelijke plek te houden.

Citaat van: Dutchamoeba op september 13, 2016, 12:29:03 PM
Citaat van: Lou Hemel op september 13, 2016, 09:44:30 AM
Een intake gesprek is kosteloos. Jouw investeringen voor een sessie met mij bedraagt € 150,- per uur.

Hallo zeg. Dan zou ik me zelfs als ik mijn kleren aan zou houden nog uitgekleed voelen...

Deze opmerking is gewoon geniaal. Als er op dit forum prijzen werden uitgereikt voor "meest geniale opmerking ooit", dan kreeg deze post zeker mijn nominatie.
Seks is net een menselijke nabootsing van een Ikea product...
1. Haal de onderdelen uit de verpakking.
2. Stop pin A in opening B

Marie8

Citaat van: Dark_Lord_ op september 13, 2016, 11:01:03 PM

Citaat van: Dutchamoeba op september 13, 2016, 12:29:03 PM
Citaat van: Lou Hemel op september 13, 2016, 09:44:30 AM
Een intake gesprek is kosteloos. Jouw investeringen voor een sessie met mij bedraagt € 150,- per uur.

Hallo zeg. Dan zou ik me zelfs als ik mijn kleren aan zou houden nog uitgekleed voelen...

Deze opmerking is gewoon geniaal. Als er op dit forum prijzen werden uitgereikt voor "meest geniale opmerking ooit", dan kreeg deze post zeker mijn nominatie.


Het duurde even voordat ik hem doorhad maar ik ben het met Dark Lord eens: deze opmerking is geweldig
duc me in cochliecclesiam (ecclesiam cochlearum)

Dutchamoeba

Dank voor jullie complimenten, Dark_Lord_ en Marie8! :bloos:

Ik moest toen ik het bericht van deze man las erg denken aan een bepaalde uitzending van het SBS-6 programma 'Reportage'. Daarin worden 2 Amerikaanse sekstherapeuten belicht. De 1 is een man, de andere een vrouw. Ze behoren tot een select groepje van 8 Amerikaanse sekstherapeuten (3 mannen en 5 vrouwen), waarvan je sekslessen kunt krijgen, met als doel dat je met de therapeut in bed belandt om zo je 'achterstanden op het seksuele vlak' in te halen. In de reportage was een 30-jarige vrouwelijke maagd te zien die werd 'geholpen' door een oudere, mannelijke therapeut. Ze had aan het einde van de sessies nog geen zin in seks met deze man, omdat zij hem niet aantrekkelijk vond (een goed argument om geen seks met die man te hebben, zou ik zeggen). Hij zei echter dat dat ook niet nodig was; ze hoefde zich alleen maar aan hem over te geven om te ervaren hoe lekker seks is. Ik kon merken dat die man erg seksbelust was, en vroeg me gelijk af waarom die man eigenlijk therapeut is. Wil hij andere mensen helpen, of alleen zichzelf?
Gelukkig stond die vrouw stevig genoeg in haar schoenen om niet toe te geven.
Bah, zulke beroepen zouden verboden moeten worden...

Koffie

Misschien zijn ze dat ook, maar excessen komen altijd voor....

Overigens kun je je altijd afvragen of iemand die voor een dergelijk tarief als hier op het forum op zoek is naar clientèle werkelijk therapeut is, of misschien het oudste beroep van de wereld heeft en daar zeg maar als ZZP'ster op diverse plekken een interessant verhaal omheen maakt op zoek naar klantjes.

En ik vind het prima dat er hoeren zijn, maar ik hou niet van dat stiekeme gedoe. Zo weet je niet waarvoor je kiest en er komt echt van alles hier op het forum, dus lijkt me dit niet de juiste plek, zoals ik eerder al aangaf. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Dutchamoeba

Ik ben het helemaal met je eens, Koffie.