Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Mijn Gmail account

Gestart door Dutchamoeba, oktober 03, 2016, 10:08:33 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dutchamoeba

Ik heb een vraag voor de computernerds op dit forum. Als 'taalnerd' kom ik er niet uit... Ik heb meerdere Gmail accounts (1 'hoofdaccount', 1 voor alle contacten die ik leg in het kader van aseksualiteit, en 1 voor Facebook-contacten). Een paar weken geleden kon ik geen normale toegang meer krijgen tot 1 van mijn accounts. Ik kon alleen nog maar via de link 'Load to basic HTML' mijn mails lezen. Na een paar dagen was het probleem opgelost, zonder dat ik er wat aan gedaan had. Nu gebeurt hetzelfde met mijn 'hoofdaccount'. Ik kan gelukkig nog mijn mailtjes lezen, maar met mijn in Nederland achtergebleven familie praten via Google Hangouts is nu niet meer mogelijk. Ik hoop dat het probleem ook zo weer verholpen is, zonder dat ik er wat aan hoef te doen (zoals bij dat andere account).

Nu vraag ik mij af: hoe komt dit? Wat kan ik eraan doen? Er staat dat 'basic HTML' voor langzame connecties is, maar dan zou ik met al mijn Gmail accounts problemen moeten hebben, en mijn vriend ook. (Hij heeft dezelfde connectie als ik.) Mijn vriend vroeg of mijn mailbox misschien te vol is, maar dat is ook niet zo. Bovendien heeft het account waarmee ik een paar weken geleden problemen had, heel weinig mailtjes.

Kan iemand mij helpen?

Ace89

Misschien zijn sommige Gmail servers een beetje instabiel. Het is maar net op welke server het account staat.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D