Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Televisieprogramma Lauren Verster

Gestart door Marcel Cleeren, oktober 10, 2016, 02:57:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marcel Cleeren

Beste allemaal,

Geen idee of dit de juiste weg is, maar mocht dat niet zo zijn bij voorbaat mijn excuses. We zijn druk bezig met de opstart van een nieuwe televisieserie van Lauren Verster voor NPO3 en daarin staat de liefde centraal. Van de eerste prille aantrekkingskracht tot het happy end. In de serie is ook een aflevering gewijd aan het belang van seksueel contact voor een relatie. Die vraag proberen wij op verschillende manieren te beantwoorden. Er zijn immers mensen die benadrukken dat dit voor hen essentieel is, maar zoals veel bezoekers hier weten geldt dat zeker niet voor iedereen.

Ik weet dat niet iedereen daar graag over praat, maar ik ben benieuwd of er wellicht iemand bereid zou zijn om daar in de uitzending een gesprek over te voeren met Lauren. Mocht je daar eens vrijblijvend over van gedachten willen wisselen, bel of mail me dan. We zouden dat enorm op prijs stellen.

Met vriendelijke groet,

Marcel
(marcel.cleeren@simpelmedia.nl of 020 - 893 1162)


Koffie

Hoi, welkom! Goed dat jullie hier aandacht aan willen besteden. Heb je ook een bepaalde leeftijd op het oog?
Ik hoop dat iemand het aandurft, het is niet gemakkelijk iemand voor de camera te krijgen.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Marcel Cleeren


Fijn dat je er zo enthousiast op reageert. Ik begrijp dat mensen wellicht niet meteen staan te trappelen om voor de camera te verschijnen, maar ik hoop natuurlijk dat er iemand is die dat wel wil doen. Voor wat betreft leeftijd, we maken het programma voor NPO3 en dat is officieel de 'jongeren'-zender van de publieke omroep. Maar jong is een rekbaar begrip. Een eerste voorkeur zou uitgaan naar iemand tussen de 25 en 40 jaar en als ik echt helemaal openhartig mag zijn dan zou ik het fijn vinden om in contact te komen met iemand die aseksueel is en in een relatie zit met iemand die dat niet is. Ik kan me voorstellen dat hetgeen zij samen meemaken leerzaam is voor een ieder die niets tot weinig weet van aseksualiteit. Zoals gezegd, dat lijkt me ideaal, maar omdat ik niet zeker weet of dat lukt, houd ik me ook van harte aanbevolen voor een ieder ander die zijn of haar verhaal met ons wil delen. En als je daar om wat voor reden dan ook over twijfelt en er vrijblijvend meer over wilt weten, je kunt altijd contact met me opnemen....

Grt Marcel

Edewecht

Hoi Marcel,

In het kader van het concept van jullie uitzending begrijp ik het dat je op zoek bent naar een specifieke categorie.

Ik ben 54 jaar,
heb geen relatie en ook geen relatie gehad,
maar ben niet bang voor een camera.

Dus je mag me wel op de reservebank zetten, of ergens achterin je kaartenbak. :-)

In ieder geval waardeer ik het zeer dat jullie in een uitzending (of serie?) over liefde en seksualiteit jullie horizon zo breed hebben, dat jullie ook aan aseksualiteit hebben gedacht!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Marcel Cleeren

Hey Edewacht,

Fijn dat je op de reservebank wilt komen zitten. Van harte welkom alvast en bedankt voor je enthousiasme :-) Kan wat mij betreft absoluut geen kwaad om alvast eens telefonisch kennis te maken als jij dat ook ok vindt. Mijn naam, adres en nummer zijn bekend dus je weet me te vinden....Ben wel een beetje druk dus soms telefonisch wat lastiger te bereiken dan per mail.... Dat dan weer wel :-)

Groet,

Marcel
(marcel.cleeren@simpelmedia.nl of 020 - 893 1162)

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Mannetje


Koffie

Ik denk dat ik het programma later terugkijk. Dan kun je het doorspoelen. Het onderwerp aseksualiteit boeit me wel, maar of ik alles wil doorworstelen omtrent die parenclubs, vreemdgaan en seksoefeningen, ik betwijfel het. Maar ik wil wel Briggy zien. :) En ik vind het natuurlijk super dat er aandacht aan aseksualiteit wordt gegeven!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Mannetje

Dat is inderdaad een groot voordeel, die doorspoelmogelijkheid.
De eerste aflevering vond ik wel interessant.

Is Brigitte iemand die actief is op het forum? Ben zelf niet zo vaak meer online, dus ben haar nog niet tegengekomen.

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Briggy

Ik heb een mail gestuurd of het inderdaad deze aflevering is waarin ik voor kom. Spannend hoor  :pinguin:
12-1-2015 <3 MarkA

Edewecht

Kan ik me voorstellen, Briggy, tussen als die sex-acts.... ik hoop dat het integer wordt gebracht.

Verder sluit ik me bij Koffie aan. Ik kijk later wel en dan selektief. Seks vind ik niet weerzinwekkend ofzo, maar al te veel 'expositie' word ik wel ongemakkelijk van. :-\
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Dat heb ik ook. Ik heb er op zich geen weerzin van, maar ik heb tegen bepaalde dingen wel een weerzin. Vreemdgaan, vind ik niet prettig bv.. Dat maakt me heel verdrietig, ik heb daar ervaring mee. Seksoefeningen, prima, maar ik hoef geen details. Ik heb ook niets tegen eten, maar ik hoef ook niet te zien hoe iemand zijn eten kauwt en smakt. Tegenwoordig blijft niets meer 'bedekt' en ik geloof dat ik van een generatie ben die daar soms een beetje vreemd naar kijkt. Moet dat nu allemaal zo?
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Briggy

Het komt inderdaad vanavond op tv. Tussen een stuk over parenclubs en vreemdgaan geloof ik  :schater:
12-1-2015 <3 MarkA

I.

Inderdaad ja. Zeer ongemakkelijk om naar te kijken, en ik ben dus in die tijd wat anders gaan doen.

Maar over het deel waarin jij was: Ik vind dat je het heel erg goed gedaan hebt. Heel mooi en heel duidelijk!