Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Asexual Awareness Week 2016

Gestart door AceVentura, oktober 22, 2016, 02:32:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Imogen

Het item over aseksualiteit voor "Laura en de liefde" voor NPO3 gaat waarschijnlijk ook niet door, omdat er niemand met een seksuele-aseksuele relatie zich heeft gemeld.
En het item over aseksualiteit dat voor vandaag gepland was voor het Youtube kanaal idem dito.

Morgenavond op de Erasmus uni Rotterdam gaat wel gewoon door en ik ben van plan morgenmiddag om 16:00 een Appje te sturen naar 3FM. Die zouden mij eerst in de week van de Olympische Spelen willen bellen n.a.v. dat artikel in de Volkskrant, maar dat ging niet door omdat Yoeri van Gelder met te veel drank op naar huis werd gestuurd.
Ze zouden me dan in deze week terug bellen, maar morgen is het inmiddels al weer woensdag...

Ik houd jullie iig op de hoogte  ;D
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

Citaat van: Briggy op oktober 25, 2016, 10:31:28 AM

Vind het wel een beetje asociaal. Als je contact hebt gehad en er wordt gezegd, ja we bespreken het op de redactie en je hoort volgende week van ons..
Vervolgens hoor je 3 weken niets, neem je zelf contact op, krijg je antwoord dat ze er achterna gaan en of je ook op een andere dag kan (vandaag).
Vervolgens hoor je alsnog niets! Als ik dat had geweten had ik vandaag veel leukere dingen kunnen doen dan thuis blijven.


Ik snap dit helemaal, Briggy. Mij hebben ze ook gevraagd voor hetzelfde programma, en ik werd ook wat aan het lijntje gehouden. Op een gegeven moment besloot ik: als ze nu nog bellen om naar de studio te komen, dan kan ik niet. Ik moet óók overleggen met m'n werkgever, over een vrije dag!

Ik snap wel dat bij die journalisten altijd alles op 't laatst moet enzo, maar laten ze het fatsoen hebben om te communiceren. Van de zomer ben ik tenminste nog netjes afgebeld door een programmamaker.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Zeker met een programma waar wat inspringt op de actualiteit kan ik me voorstellen dat alles een beetje in de waan van de dag gebeurd. Aan de andere kant hoop ik ook dat ze begrijpen wat het (oa. aan spanningen) meeneemt om als buitenstaander aan zo'n programma mee te doen en dat ze daar wel netjes mee om gaan.

Jammer van de publiciteit maar ik begrijp de opluchting van Briggy ook heel goed.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

Leuk, die demo borden, Edewecht. :cake2: :cake2: :cake2: In Den Haag zijn er plannen voor een eerste The Hague Pride Walk, waarschijnlijk ergens in de lente 2017. Queer aan Zee doet daar uiteraard aan mee. De oproep hier op het forum volgt tegen die tijd.  :cheerleader:

Marie8

De Engelse AVEN heeft op Facebook i.v.m. Asexual Awareness Week de Ace Community Census 2016 gedeeld.
Dus als iemand interesse heeft een vragenlijst in te vullen :) https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfIJ8pbOcc2UEZP4Avj4YXm9fHdZj9bKQ1bEJte9_QquRo2Uw/viewform?c=0&w=1
duc me in cochliecclesiam (ecclesiam cochlearum)

Briggy

@Marie8, bedankt voor de link. Heb het wederom ingevuld :)
@Hilde, leuk! Heb altijd al mee willen doen met zoiets maar het kwam er steeds niet van..
@DutchAce, jammer maar ik kan begrijpen waarom niemand mee wilde doen met zowel het programma, als het youtubefilmpje. Had een filmpje van de jongens gezien en het leek mij echt heel awkward om tussen die twee in het over zo'n onderwerp te hebben..
12-1-2015 <3 MarkA

Koffie

Best heftige vragen, maar ik heb alles ingevuld.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Ace89

Ik heb hem ook ingevuld. Bedankt voor het delen.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Edewecht

Bedankt Marie8. Ik ga er in het weekend even voor zitten.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Unalome

Ik heb de vragenlijst ook ingevuld!

Verder over dit topic: ik ben vanavond bij het evenement van Erasmus Pride geweest als panel member (met o.a. DutchAce!). Dat was een groot succes! Er waren in totaal zo'n 30 aanwezigen geloof ik, en ze waren allemaal erg geïnteresseerd. De vragen bleven komen! Daarna zijn er veel nog meegegaan naar de campus kroeg voor een drankje. :)

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Rhijnvis

Ik heb de survey ingevuld :)
Vind het wel goed dat ze zoiets doen ieder jaar.

En heel veel props voor al jullie lieden die actief zijn in de media! Balen dat er zoveel wordt afgebeld...

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Marie8

duc me in cochliecclesiam (ecclesiam cochlearum)

Hilde

Citaat van: Edewecht op oktober 23, 2016, 10:03:19 AM

Toeval of niet, vandaag heb ik ein-de-lijk een tekstbord kunnen afmaken, om ooit mee te dragen als we ooit meedoen aan een parade o.i.d.




andere kant:




Mooi @Edewecht! Als alles doorgaat, krijgen we ergens op een zaterdag begin juni 2017 (datum volgt) de eerste The Hague Pride Walk. We gaan daaraan meedoen vanuit Queer aan Zee. Ik houd je op de hoogte zodat je weet wanneer je je bord kunt (laten) showen hier!