Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

AH pannenzegels

Gestart door Briggy, oktober 31, 2016, 03:51:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Briggy

Hoi,

Mag ik vragen of er mensen zijn die bij de Albert Heijn boodschappen doen, en niet meesparen voor de pannen. Zouden mensen misschien voor mij kunnen sparen.. (betaal wel verzendkosten natuurlijk)  :bloos:

Als dit niet mag, verwijder gerust het topic!
12-1-2015 <3 MarkA

Koffie

Ach zo lang het niet de spuigaten uit gaat lopen en we een soort verkoop/ruilsite worden vind ik het wel een keertje prima hoor. Het valt niet binnen de doelstelling van het forum (al kun je ontmoeting natuurlijk heel breed maken ;)) maar ik knijp 'n oogje toe. Voor deze ene keer dan. :)
Ik kom alleen haast nooit bij de Appie.

Vaak kun je hier meer mee op van die facebooksites waar dingen worden geruild of weggegeven, denk ik.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Jij vraagt het in ieder geval heel netjes, Briggy.

Een jaar of twee geleden begon hier iemand allerlei tweedehands spulletjes aan te bieden... nee, dat is niet de bedoeling.
Maar ik vind dit (van jou) nog wel onder 'Community' vallen.

Maar, zoals Koffie zegt, we zijn verder geen ruilsite. Ofzo. :)

PS - Ik kom nooit bij AH en ik spaar niks. Saaie man.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Happy

Je oproep heeft best zin gehad, ik kom bijna altijd bij de AH en spaarde nergens voor.

Sinds gisteren spaar ik voor de pannen, ik heb al 9 zegels  ;). Wanneer is het aantal groot genoeg om ze naar je op te sturen?

Briggy

Wat aardig! :D

De actie duurt tot februari dus het heeft allemaal geen haast :)
12-1-2015 <3 MarkA

Briggy

Ik wilde even laten weten dat we nu genoeg pannen hebben kunnen kopen. Dus eigenlijk is het niet meer nodig ? :ange:

Maar toch bedankt dat jullie mee wilden sparen :)
12-1-2015 <3 MarkA