Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gezocht: panel leden voor de Niet Alleen Anders Dag

Gestart door Imogen, november 05, 2016, 10:44:25 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Imogen

Op zaterdag 19 november a.s. organiseert het COC Nederland samen met NRJ en Movisie de Niet Alleen Anders Dag in Utrecht.

https://www.facebook.com/events/628015844026216/

http://www.nietalleenanders.nl/workshops-niet-alleen-anders-dag-2016/

In workshop ronde 3 is er een tijd van een half uur (ik weet het, erg kort) ingepland voor aseksualiteit. Nu is de organisatie op zoek naar 2 á 3 panel leden (naast mijzelf) die samen met mij deze interactieve lezing willen geven. Met een korte inleiding en daarna vooral vragen beantwoorden van degene die de lezing bijwonen.
Omdat het om een LHBT+ jongeren event gaat, gaat de voorkeur uit naar andere aseksuele jongeren. Ik ben dan geen jongeren meer, maar ben vanuit de Werkgroep uitgenodigd.

Mocht je wel interesse hebben maar niet de hele dag kunnen, je kunt dan ook om 16:45 komen en alleen blijven voor het panel.

Het is een besloten event. Alleen jongeren uit de LHBT+ community en organisaties die hen ondersteunen zijn aanwezig.

"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Speaker

Ik ben misschien wel geinterseerd. Wel eerst een paar vragen:
Valt 24 onder jongeren?
Wat zou ik moeten doen? (Alleen de vragen beantwoorden)
En wordt mijn volledige naam ergens gepubliceerd? (dat heb ik namelijk liever niet)

Edewecht

Oudere jongere hier (54). Komt niet door de keuring.  ;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Imogen

@ Speaker: ja hoor, tot je 30ste val je technisch gezien nog onder je jongeren/jong-volwassenen.
Ja, ik kan dan evt. de inleiding doen, wat aseksualiteit inhoud en daarna vragen beantwoorden van de aanwezigen bij de lezing.
En nee, nergens wordt je naam gepubliceerd. Alleen "2/3 aseksuele panelleden"

@Edewecht: jammer hè, met mijn 36 ben ik eigenlijk ook al te oud maar ze willen we graag hebben omdat ik de oprichter ben van de werkgroep.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

Citaat van: Dutch Ace op november 06, 2016, 06:00:45 PM

@Edewecht: jammer hè, met mijn 36 ben ik eigenlijk ook al te oud maar ze willen we graag hebben omdat ik de oprichter ben van de werkgroep.


Geeft niet. Waarschijnlijk krijg ik het privé nogal druk de komende tijd ... of nou ja druk, er zijn zaken die mijn aandacht vragen. Dus ik hou me even koest. ;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Speaker

Citaat van: Dutch Ace op november 06, 2016, 06:00:45 PM
@ Speaker: ja hoor, tot je 30ste val je technisch gezien nog onder je jongeren/jong-volwassenen.
Ja, ik kan dan evt. de inleiding doen, wat aseksualiteit inhoud en daarna vragen beantwoorden van de aanwezigen bij de lezing.
En nee, nergens wordt je naam gepubliceerd. Alleen "2/3 aseksuele panelleden"

Ik heb je een pb gestuurd