Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

26 november: Queer aan Zee opens your mind: Aseksualiteit

Gestart door AceVentura, november 10, 2016, 10:18:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

26 november is Ace Visibility Day en dat kunnen we natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan, zeker als het op de dag van de Queer aan Zee borrel valt ! Daarom is er voorafgaand aan de Queer aan Zee borrel een "Queer aan Zee opens your mind" sessie. In deze sessies word een specifiek onderwerp verder uitgediept, deze keer: Aseksualiteit.

Tussen 14:00 en 16:00 hebben we de extra activiteiten rondom aseksualiteit, dit omvat oa. de documentaire "Rated X" (Engels gesproken, Nederlands ondertiteld), een presentatie en ruimte voor een experimentje en discussie.

Vanaf 16:00 tot 21:00 is de reguliere Queer aan Zee borrel met vooral gezelligheid voor iedereen. Uiteraard mag je langer blijven, maar dan hebben we geen eigen ruimte meer tot onze beschikking.

Alle details bij elkaar:
- Inloop: 14:00-14:30
- Documentaire Rated X: 14:30-15:00
- Presentatie/discussie: 15:00-16:00

Als je alleen voor de borrel komt kan je komen en gaan wanneer je wil. Kom je voor de documentaire en de presentatie dan is het belangrijk op tijd te zijn, het is storend voor de anderen als je halverwege binnen komt lopen.

Locatie: Eetcafe De Maatschappij, keizerstraat 67 in Scheveningen
Op de kaart: http://www.openstreetmap.org/#map=19/52.10623/4.27370

Voor uitgebreide route aanwijzingen kan je kijken op de site van Queer aan Zee of van eetcafe De Maatschappij:
https://queeraanzee.wordpress.com
http://www.demaatschappij.nl/route-informatie.html
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Had ik al ergens vermeld dat ik er niet bij kan zijn? Anders bij deze. (Er zouden méér weekenden in een week moeten zitten  ;D  )

Ik wens jullie een heel goede Activiteit & Borrel, en hoor graag hoe het gelopen is!  :cheerleader:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Je had het mij in ieder geval al verteld, toch bedankt dat je het nog even laat weten. Dat tekort aan weekenden herken ik momenteel ook wel  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Komend weekend is het alweer zo ver, is er nog iemand van hier van plan om te komen ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Briggy

Ik ga dan met een vriendin naar de kerstfair dus ik kan helaas niet. Jammer, want lijkt mij wel interessant. Veel plezier allen die gaan!
12-1-2015 <3 MarkA

AceVentura

Jammer dat je er niet bij kan zijn Briggy ! Veel plezier op de Kerstfair.

Overigens staat de aankondiging nu ook op de site van Queer aan Zee:
https://queeraanzee.wordpress.com/2016/11/21/26-november-queer-aan-zee-opens-your-mind-zichtbaar-aseksueel/

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jan H

Veel plezier morgen, helaas kan ik er niet bij zijn. Ik hoop dat het gezellig word

AceVentura

Inmiddels is morgen gisteren geworden  ;D

Het is super leuk geweest. Tijdens de presentatie waren er 10 bezoekers die geïnteresseerd waren in aseksualiteit waarvan 2 er al enigszins bekend mee waren. De presentatie verliep goed met veel interactie en vragen. Met puur wat ik wou vertellen had ik aan een half uur genoeg maar nu had ik nog wel meer dan een uur kunnen vullen  ;D
Daarna was de borrel ook erg gezellig, volgens mij heb ik zo'n 15 bezoekers geteld en was nog volop gespreksstof naar aanleiding van mijn presentatie. Uiteindelijk ben ik rond 20:00 weg gegaan, wat vroeger dan normaal.

De volgende borrel is op 17 december, ik weet zelf nog niet zeker of ik dan kan maar ik hoop er weer bij te zijn.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Wat goed, Ace!  :klap:
Ik begrijp hieruit dat jij je presentatie in je uppie hebt gehouden? Hulde!

Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Mijn 'andere aktiviteit' ging niet door, maar ikzelf werd ziek...
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Wat jammer dat je ziek werd Edewecht, gaat het inmiddels weer beter ?

De presentatie heb ik inderdaad alleen gedaan, wat ook weer de mogelijkheid geeft om er echt mijn eigen verhaal van te maken. De documentaire zorgde er dan weer voor dat ook andere varianten/mogelijkheden belicht werden.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

Zelf kon ik niet bij Queer aan Zee opens your mind zijn over aseksualiteit, maar ik heb er goede geluiden over gehoord.

Bedankt voor al je voorbereidingen, Ace Ventura! Je hebt zelf de documentaire Nederlands ondertiteld, de techniek in het café gecheckt, de powerpoint gemaakt.

Ik heb vernomen dat mensen aan de ene kant vinden dat er te veel aandacht naar alle letters achter LGBT gaat, maar aan de andere kant meer Queer aan Zee opens your mind sessies willen over... identiteiten! Queer aan Zee gaat natuurlijk voor het laatste!

AceVentura

Ik een powerpoint gemaakt ? :o een presentatie, dat wel  ;D

Ik vond het ook een geslaagde sessie, wat mij betreft voor herhaling vatbaar met iedere variant/geaardheid waarvoor iemand bereid is dat te doen, er is altijd wat te leren.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler