Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

18-20 november AVEN offline

Gestart door AceVentura, november 13, 2016, 04:54:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

Citaat van: AceVentura op november 22, 2016, 06:38:13 PM

Also thanks to the other AVEN admins for their help?  :klap:


A G R E E !

Citaat van: AceVentura op november 22, 2016, 07:04:17 PM

Volgens mij zijn er ook enkele domeinen geregistreerd (oa aseksualiteit.nl dacht ik) die naar het Nederlandstalige deel wijzen en mogelijk links op andere sites die nu aangepast moeten worden. De "officiele": URL is http://du.asexuality.org en als je direct naar het forum wil kan je http://du.asexuality.org/index.php gebruiken


Klopt. aseksualiteit.org. Ga ik komende dagen mee aan de slag.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

Citaat van: AceVentura op november 22, 2016, 06:38:13 PM

Als jullie nog vreemde dingen zien dan hoor ik het graag maar voor nu ga ik er vanuit dat alles werkt zoals de bedoeling is?  ;D


Ja, de hartjes in de handtekening van Briggy worden niet herkend, en er staat nu vraagtekens, arme MarkA...
Het hartje is een erkende HTML-karakterreferentie ( ♥ ). Dus het zou moeten kunnen, denk ik, als PHP-leek?

Verder is haar avatar niet zichtbaar.

Nu iets positiefs, en ik ben er heeeel blij mee: sinds de migratie kan ik met Firefox, mijn standaardbrowser, het forum weer op!  :cheerleader: Waarom weet ik niet, maar ik kon met Firefox nooit inloggen, en moest me behelpen met Chrome. Dat probleem is dus weg  :D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Briggy

Oh ja! Maar mijn avatar is volgens mij niet zichtbaar omdat ik een verkeerde link heb gebruikt.
12-1-2015 <3 MarkA

AceVentura

De hartjes zijn misschien te verhelpen door ze er opnieuw in te zetten, zou je dat kunnen proberen Briggy ?
In technische termen is de character encoding van het forum veranderd (van latin1 naar UTF-8), het belangrijkste daarvan is dat de ë é è enzo hersteld zijn, maar helaas zijn dit soort dingen daardoor stuk gegaan.

Eem html code accepteert het forum volgens mij niet, zo staat hij nu ook niet in de handtekening van Briggy. Had dat wel gekund dan had dat inderdaad dit probleem voorkomen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Hoe dan ook, het forum werkt nu zo lekker. Ze soepel en zo snel. Gewoon een feest. :cake:
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Citaat van: AceVentura op november 23, 2016, 08:20:50 PM

In technische termen is de character encoding van het forum veranderd (van latin1 naar UTF-8)


Goed zo! UTF-8 is immers veel universeler. Misschien zelfs wel nieuwe 'standaard'?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Briggy

Nu kun je zelfs Chinese tekens gebruiken als je wilt :)
12-1-2015 <3 MarkA

Edewecht

Citaat van: Briggy op november 24, 2016, 12:11:18 PM
Nu kun je zelfs Chinese tekens gebruiken als je wilt :)

Kan ik eindelijk verkondigen: Fu Yong Hai is better than sex  ;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Jullie zullen ongetwijfeld gemerkt hebben dat het forum een tijdje stuk is geweest, dat was nog enigszins gerelateerd aan de migratie. Door iets nieuwere software op de server liep de database vol met fouten en werkte er na een tijdje niets meer.

Dat is voor nu even verholpen, de definitieve oplossing zal waarschijnlijk een upgrade naar smf2.0 zijn.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

urbanmystic

Ja, ik merkte het. Ik wens je veel succes met de  smf2,  ??? , never mind, totale digibeet ik.  ;D

AceVentura

Voor de ondertiteling:
SMF (of voluit Simple Machines Forum) is de forum software waar we gebruik van maken. De verschillen tussen de versie die we nu hebben en waar we heen moeten zijn erg groot waardoor het is om de upgrade te doen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Voor wie het nog niet duidelijk was: AceVentura is de kapitein hier als het over de software van het forum gaat. Je wilt niet weten hoeveel werk hij hier al in heeft zitten. Ik vind een applausje wel op z'n plaats. :klap:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)


Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Dutchamoeba

 :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: (Geen applausje, maar een applaus!)