Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Asexualiteit onder de aandacht brengen van de lokale LGBT groep

Gestart door Ace89, november 24, 2016, 03:25:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ace89

Hoihoi,

er is hier een vrij actieve LGBT groep, maar zoals ze naam al aangeeft beperken ze zich echt tot deze vier. Binnenkort hebben ze een gay-and-trans-week Ik zou ze eens willen aanschrijven om ook de Ace en Aro mensen onder de aandacht te brengen, maar ik heb geen idee hoe dat aan te pakken. Iemand tips?
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

AceVentura

Het beste werkt denk ik om er "gewoon" eens langs te gaan en vragen of ze interesse hebben in verbreding van hun doelgroep. Een idee wat ik zelf heb is dat veel LGBT groepen LGBT heten omdat ze zich niet bewust zijn dat er meer is. Wederom generaliserend zie ik dat LGBT'ers over het algemeen wat meer open staan voor (voor hun) nieuwe dingen op dit gebied, dus wat dat betreft is het zeker een poging waard.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ace89

Succes!!  :cheerleader:

Via facebook:

hoihoi! Ik zie dat jullie goed bezig zijn voor de LHBT community! Hebben jullie er wel eens aan gedacht om de twee A's ook mee te nemen?

Hoi, dankje voor het compliment. We doen hard ons best vooral ook met de Pink Week nu. We willen zeker ook aandacht besteden aan meer dan alleen het LHBT stukje. Een reden dat we al meer proberen de Q er ook bij te betrekken. Naar aanleiding van de Niet Alleen Andersdag van het COC en Movisie hebben  we ook meer idee over wat met de A van aseksual gaan doen. De tweede A die je bedoelt is denk ik Ally. Een groep die we zeker ook met onze Pink Week Paarse vrijdag actie willen betrekken. We werken er dus aan, maar we staan open voor meer suggesties. Groeten, Shout

Super om te horen dat jullie er aandacht aan willen besteden! Met de tweede A bedoelde ik aromantisch :) ik ben zelf aromantisch asexueel en hoop met vele anderen meer openheid te bereiken over dit onderwerp
Mochten jullie input willen van de werkgroep asexualiteit, laat het gerust weten!

Dat willen we erg graag. In 2017 willen we een aantal thema-avonden organiseren met ook een keer aandacht voor aseksueel zijn. We nemen dan graag contact met jullie op.
Hebben jullie een mailadres als werkgroep?

Ik ben zelf geen lid van die werkgroep, ik zit alleen in de algemene ace community. http://www.werkgroep-aseksualiteit.org/index.html dit is de officiele werkgroep. Ik wil ook best input geven als jullie dat willen.

Dankje voor de links. We zouden graag als we aan de thema-avond gaan werken contact met je opnemen.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Marie8

duc me in cochliecclesiam (ecclesiam cochlearum)

Dutchamoeba