Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

gebruiksaanwijzing.

Gestart door Ereinion, oktober 08, 2006, 04:42:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Misschien is het een idee om een gebruiksaanwijzing te maken? Over hoe je plaatjes plaatst, en iemand citeert, en dergelijke.

Wie kan dat allemaal duidelijk uitleggen en wat moet er allemaal in?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

#1
En hoe je meer reacties in 1 bericht kunt citeren (voor Eddy  ;)  )

Goed idee!!!
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Ik ben goed in Jip-en-Janneke taal!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Haha, goed plan! Succes! Ik ben heel slecht in Jip en Janneke taal. Dus Sismo, mijn zegen heb je!  ;)

Stev

Hier http://asexuality.org/du/index.php?topic=487.0 staat uitgelegd hoe je een link in het bericht kan plaatsen.   :klap:

Eigenlijk zou je aan de nieuwste leden moeten vragen waar ze tegen aan lopen. Ik zelf kan het me nog nauwelijks herinneren. Ik had absoluut geen ervaring met forumsites  (wel een redelijke PC-ervaring in het algemeen). Die jeugd van tegenwoordig  ;D  weet natuurlijk veel meer  :wave:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Ik kom er meestal wel uit met wat uitproberen, maar ben altijd erg verbaasd als ik alle antwoorden op technische vragen lees, want vaak komen daar allerlei mogelijkheden uit waarvan ik het bestaan niet eens kon vermoeden. Ik heb geloof ik al minstens drie manieren gelezen om te citeren, omover het toevoegen van plaatsjes maar te zwijgen!

Ik ben erg voor Jip-en-Janneke taal dus als Sismo daar goed in is zou ik zeggen: doe een poging!
Volgens mij zijn de lastigste drie dingen: citeren, plaatsjes bijvoegen en een link toevoegen. De rest wijst zich wel vanzelf toch?
Of moeten er misschien nog instructies bij voor het uitdelen van  :cake:;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

 ;D

Citaat van: Jovi_Hobbes op oktober 10, 2006, 06:28:41 PM
Of moeten er misschien nog instructies bij voor het uitdelen van :cake: ? ;D

... en dat men de geboortedatum in het profiel moet vermelden, anders krijg je geen taart  >:D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Misschien kan je er bij zetten dat je een berichtje achteraf nog kan veranderen. Dat heeft bij mij echt maanden geduurd voor ik dit door had! :-[
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.