Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Even voorstellen!

Gestart door cake, december 06, 2016, 01:21:18 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cake

Hallo daar,

Ik heb mij net aangemeld, omdat ik eigenlijk niemand in mijn omgeving ken die a-seksueel is. Een paar jaar geleden dacht ik zelfs dat er iets mis was met mijn lichaam en twijfelde ik aan mijzelf.
Tot ik dus informatie vond over a-seksualiteit.. Ik herkende zoveel in de informatie erover en na een lange ´ontdekkingsreis´ kan ik zeggen: Ik ben a-seksueel, type B. Het romantische type, die toch wel van knuffelen en zoenen houdt.

Nu zou ik graag in contact willen komen met andere a-seksuelen om ervaringen te delen of om gewoon over het onderwerp te praten.
Voel vrij om mij te berichten!

Liefs,
Cake   :cake2:

Edewecht

Hallo Cake :cake: , welkom!
Nee, er is niets mis met jou. Fijn dat je ons gevonden hebt. Hier kun je veel ervaringen delen!  :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Dutchamoeba


yuki

Hallo Cake,

Welkom en een stukje  :cake: voor jou. Ik zit hier zelf nog maar ongeveer twee maanden en heb er al veel aan gehad. Lees maar lekker rond en ik hoop dat je je hier snel thuis voelt.

Groetjes, Annemieke (Yuki).

Koffie

Welkom Cake! Ik hoop dat het forum jou ook helpt om je minder 'de enige' te voelen.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Marie8

Er zijn heel veel mensen die denken dat er iets mis is met hen voordat ze erachter komen dat ze aseksueel zijn. Dus daarin ben je zeker niet de enige :)

En natuurlijk welkom! :cake:
duc me in cochliecclesiam (ecclesiam cochlearum)

SaxiePhone


AceVentura

Welkom op het forum Cake,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Wat een goede naam heb je gekozen  ;D en fijn dat je voor jezelf al goed weet welke labels bij je passen.
Hier kan je makkelijk in contact komen met andere aseksuelen. Als je mensen in het echt wil ontmoeten houd dan zeker het "bijeenkomsten" gedeelte in de gaten, met enige regelmaat zijn er bijeenkomsten waar je uiteraard vrij bent om aan te sluiten als je wil.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

cake

Dank jullie wel allemaal! 
Wat een warm welkom  :klap: :klap: :klap: