Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Op elk potje past een dekseltje..

Gestart door cake, december 08, 2016, 10:21:53 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cake

Dat is wat ze zeggen. Alleen ben ik bang dat mijn dekseltje er niet is of nooit komt.
Ik weet niet waar ik de laatste paar weken last van heb, maar ik zit een beetje in een dipje.
Om mij heen zie ik op de een of andere manier heel veel verliefde stelletjes. En dan begin ik in mijn hoofd met piekeren, in de zin van zal ik dit ook ooit meemaken als aseksueel?
Ik denk dat ik gewoon het leven en de bijbehorende momenten met iemand wil delen.
Ben het een beetje beu om eenzaam te zijn.

Volgens mij komt dit alles door het feit dat kerst eraan komt. Ik ben dan extra gevoelig voor dit soort dingen. Gelukkig is er dan een frustratie forum.
Waarvoor bedankt, haha. :bloos:

Liefs,
Cake :cake:

AceVentura

Vervelend dat je je zo voelt Cake ... hier heb je wat  :cake: om je op te vrolijken:  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Als aseksueel is het inderdaad nog niet makkelijk om een partner te vinden, de vijver om in te vissen is simpelweg een stuk kleiner. Het is echter niet onmogelijk, dus houd zeker moed.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

cake


I.

Aan de andere kant denk ik dat (heel) veel single mensen zich soms zo voelen. Maar ikzelf denk dan: 'ik kom vanzelf wel een keer iemand tegen.' Al vind ik het soms ook wel lastig. Mijn vrienden hebben vrijwel allemaal een relatie, en bij mij lukt dat niet echt, zeg maar. En dan ben ik het alleen-zijn ook wel eens zat, dus ik kan er helemaal in komen dat je je zo voelt.

Maar vergeet niet dat tussen alleen zijn en eenzaam zijn een heel groot verschil zit. Ik ben wel alleen, maar niet eenzaam. Hou dat vast  :)

cake

Daar heb je zeker een punt.
Bedankt voor je reactie I.!  :)

Liefs,
Cake  :cake: