Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Interviewkandidaat gezocht

Gestart door Michelle, december 16, 2016, 11:48:48 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michelle

Beste forummers,

Voor de Fontys Hogeschool voor Journalistiek ben ik samen met 9 andere studenten gestart met een project over seksualiteit. We willen intensief gaan bloggen over alle vormen van seksualiteit, in de vorm van filmpjes, audiofragmenten, essays, columns, fotoshoots, recensies over workshops, noem het maar op. Alle tekstuele producties worden uiteindelijk gebundeld in een magazine, die in januari wordt gedrukt.

Met enige spoed ben ik op zoek naar iemand die aseksueel is en wilt meewerken aan een informatief artikel over aseksualiteit. Dit mag eventueel anoniem, maar de voorkeur gaat uit naar iemand die ook graag even op de foto wilt :) Het artikel wordt uiteindelijk in korte versie geplaatst op onze blog en het gehele artikel wordt dus in ons magazine geplaatst - waarvan de geïnterviewde uiteraard een exemplaar krijgt.

Heb je interesse of twijfel je nog en heb je eerst nog wat vragen? Ik ben per email te bereiken op: michelle.elbers89@gmail.com

Bedankt!

Koffie

Interview je face to face of via mail? Via mail wil ik wel meewerken. Een foto zie ik niet zo zitten.
Ik weet ook niet of je een bepaalde leeftijdscategorie zoekt?
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Michelle

Bedankt voor je snelle reactie, Koffie!
Het liefst interview ik face-to-face, maar ik ben al erg blij dat jij via de mail wat vragen wilt beantwoorden. Kan ik misschien je emailadres krijgen? Of kun je mij een mailtje sturen, zodat ik jouw emailadres ook heb?
Dan hebben we wel even via de mail contact, en dan wacht ik ondertussen ook nog even af of iemand misschien wel face to face geïnterviewd wilt worden :)



Koffie

In het verleden heb ik meegewerkt aan interviews door via de mail vragen te beantwoorden die ik toegestuurd kreeg. Ik zal je even een mailtje sturen.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Welkom Michelle.
Ik doe nu even niet mee, omdat er privé andere dingen voorgaan. Maar ik hoop dat het een mooi projekt wordt - en wens jullie veel succes.

Koffie, go!  :cheerleader: 
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

anoniempje89

Heb je een privé berichtje gestuurd, paar dagen geleden. maar geen antwoordt??

Koffie

Ik kreeg een mailtje dat ze iemand had gevonden om live een interview mee te doen. Daarom ben ik ook niet meer geinterviewd. Misschien dat je daarom geen bericht hebt gekregen?
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceWoman

Hoi allemaal,

Klopt inderdaad ze heeft iemand gevonden.
Ik ben afgelopen dinsdag face to face geïnterviewd.
In januari komt het interview in hun magazine.
Erg fijn interview,  voelde gelukkig erg op me gemak ?