Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Feestdagen

Gestart door Koffie, december 24, 2016, 12:16:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koffie

Leuk, gefeliciteerd!!!  :cake: :taart2: :taart3: :taart4: :cake2: :dance: :taart1:
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Koffie

O wacht, je wilt natuurlijk liever pizza. Hoewel het uiteraard allemaal hartige taarten en een hartige banaan waren die ik je gaf. ;)


Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Gefelici-  :taart1: Edewecht  :klap:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

yuki

Van harte gefeliciteerd Edewecht!!!  :cheerleader:

Marie8

duc me in cochliecclesiam (ecclesiam cochlearum)

Edewecht

Dankjulliewel allemaal! Sjonge wat een lekkernijen. De feestdagen kunnen beginnen :gek:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Minimalis

Citaat van: Edewecht op december 27, 2016, 12:39:10 PM
Citaat van: Edewecht op december 24, 2016, 05:51:36 PM

Als 'akerstueel' ben ik blij met het feit dat ik op de 27e om 10.00 uur theorie-examen moet doen voor vrachtwagenrijbewijs, dus ik kan tijdens de kerstdagen gewoon doorblokken.


Geslaagd  :cheerleader:
En wat gaat Edewecht doen in de hevig oversekste conservatieve transportwereld?

Edewecht

Heeeele goeie vraag, Minimalis. Mijn medecursisten zijn stuk voor stuk breedgeschouderde, stoere, echte heteromannen, al dan niet met bierbuik en/of gepraat over 'blonde wijven'. Ik zal je eerlijk zeggen dat de schrik me wel eens om het hart is geslagen.
Aan de andere kant: het lijkt me gewoon mooi werk. Ik rij al 10 jaar anderhalve dag per week op een mini-vrachtwagen, distributiewerk, en dat ligt me. Ik weet dat ik daar goed in ben. Ik ben een logistieke man, geen trucker. Dus zo zal ik m'n weg moeten zoeken in die "hevig oversekste conservatieve transportwereld".

Dus om een antwoord te geven op je vraag: "En wat gaat Edewecht doen (...)" : een balans proberen te vinden tussen aanpassen - en trouw aan mezelf zijn. Vergeet niet dat hoe breder de schouders, hoe kleiner het hartje is. :D

Maar 't is een goeie vraag!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Minimalis

Gaat je lukken Edewecht.
Als je goed bent in het werk en je neemt je collega's zoals ze zijn wordt dat altijd gewaardeerd in het transport.
Die stoere mannen houden niet van opscheppers, wel van vakmensen.
(Ben zelf al 25 jaar chauffeur en m'n hele leven aseksueel)

Edewecht

O, wat doen deze paar zinnen me goed, Minimalis. Sjonge, jij bent dus al 25 jaar chauffeur. Dan weet je waar je het over hebt...  :handschudden:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

:cheerleader: Gisteren een 'feestdag' toegevoegd aan het rijtje: geslaagd voor m'n vrachtwagen rijbewijs!
Ik vond de opleiding een zware bevalling - of: ik tilde er zwaar aan ;D - heb het als erg intensief ervaren, maar het is dan nu klaar. Nog één kursusje van een halve dag, dan is echt alles klaar.

Dan kan ik ander werk gaan zoeken. En daardoor is het nog volkomen onduidelijk hoe mijn tijdsverdeling er de komende maanden uitziet, vooral de zaterdagen: Queerborrels, Love- en pride walks en andere Ace- en LHBT-evenementen, die toch vaak op zaterdagen vallen.

Nou ja. We zien wel hoe het loopt.

* Edewecht trakteert het hele forum op :taart2: :taart2: :taart2: !
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

yuki

Gefeliciteerd Edewecht!!!  :cake: :cake: :cake: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader:

AceVentura


:cheerleader: Gefeliciteerd Edewecht :cheerleader:


* AceVentura snoept een lekker stukje :cake: mee
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Gefeliciteerd Edewecht! Ik neem een enorm stuk, iets wat ik in 't echt nooit zou doen, maar op het forum eet ik me helemaal vol voor jouw feestje!

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Bubble

Goed van je Edewecht! Geniet van je behaalde resultaat
Anders goed is ook goed