Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vraagje aan jullie

Gestart door Sjimmie12, januari 03, 2017, 12:23:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sjimmie12

Beste allemaal,

Ik ben hier niet met dezelfde reden als jullie.

Ik ben een studente aan de hoge school Utrecht. Voor een opdracht voor school maak ik met 6 andere studiegenoten een magazine. Voor dat magazine hebben wij interviews nodig over bepaalde onderwerpen.

Ik ben naar iemand op zoek die zijn/haar verhaal over het aseksueel zijn zou willen delen met mij. Mijn groep en ik zijn op zoek naar een verhaal van iemand binnen het onderwerp verschillende seksuele voorkeuren.. Dit magazine wordt NIET gepubliceerd en het interview mag ook anoniem worden afgenomen.

Ik hoop dat er een aantal van jullie zijn die mij willen helpen met mijn studie! :) Graag reageren op dit bericht voor meer informatie. Dan stuur ik een priveberichtje.

Alvast heel erg bedankt

Groetjes van mij.

Koffie

Hallo Sjimmie, ik heb zoals je ziet je vraag naar het forumonderdeel Oproepen verplaatst. IK wens je veel succes en hoop dat iemand mee wil werken. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Ik wil hier best aan mee werken, stuur maar een berichtje als je wil.

Wel maak je me nieuwsgierig, het magazine gaat niet gepubliceerd worden, maar wat gaat er wel mee gedaan worden ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Dutchamoeba

Citaat van: AceVentura op januari 03, 2017, 06:47:21 PM
Ik wil hier best aan mee werken, stuur maar een berichtje als je wil.

Wel maak je me nieuwsgierig, het magazine gaat niet gepubliceerd worden, maar wat gaat er wel mee gedaan worden ?

Dat zouden mijn woorden kunnen zijn geweest...

Jan H

Ik wil wel meewerken met jullie interview. Mits het de opdracht niet van school is om het is om het zo 'schurend' mogelijk te mogelijk te maken.
Met vriendelijke groet,
Jan