Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Radio interview bij Radio NPO 1

Gestart door Imogen, januari 18, 2017, 09:39:23 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Imogen

Voor een radio-interview over "De strijd van succesvolle minderheden" *Aangepast* is Roos van Radio NPO 1 op zoek naar iemand om geïnterviewd te worden, het gaat om een studio interview.
Op donderdag 2 februari staat "geaardheid" centraal.
Waar het interview vooral over gaat is hoe het voor je is om aseksueel te zijn, in deze maatschappij.
Het gaat om het programma "De Dagwacht" dat tussen 04:00 en 06:00 wordt uitgezonden, erg vroeg dus. De uitzending is op donderdag 2 februari.

Ik heb aangegeven reserve te willen staan omdat ik geen auto en rijbewijs heb en het OV om 4 uur 's nachts niet rijd. Ik kan mogelijk in de buurt een logeerplek regelen maar de voorkeur gaat uit naar iemand die
in de buurt van Hilversum woont.

Het is de bedoeling dat je samen met 3 andere minderheden wordt geïnterviewd, jouw bijdrage gaat dan over aseksualiteit. Ik krijg van Roos nog de tekst met uitleg wat ze precies zoekt.
Het is mogelijk om ook alleen je voornaam te gebruiken, mocht dat wenselijk zijn.

Wie is er in het bezit van een auto en kan op donderdag 2 februari tussen 04:00 en 06:00 naar Hilversum voor dit interview?

Interesse?

Neem dan contact op met Roos Oosterbaan:
roos.oosterbaan@eenvandaag.nl

Update
Vooralsnog ga ik het interview doen, ik kan redelijk dichtbij regelen dat ik bij familie kan logeren en vanuit daar word ik dan opgehaald.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Ace89

Knap dat je dat durft, ik zou er de kriebels van krijgen!
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Imogen

CiteerKnap dat je dat durft, ik zou er de kriebels van krijgen!

Net als wat ik zei na mijn eerste keer seks, toen hij vroeg of ik nog maagd was... "Iemand moet het doen!" :rollol:
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

Ik zou het graag doen. Zeker als er ook andere minderheden aan het gesprek deelnemen: dan krijgt zo'n programma meer diepte.
Maar Pipo Koeien! Tussen 4.00 en 6.00 uur, dan zou ik vanuit Drenthe een hele nacht in touw zijn, en dat midden in de (werk)week. Je begrijpt het al: daar zie ik van af.
Jammer, want ik zou het graag doen (2e keer) :-\
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

De combinatie van tijdstip ('snachts doordeweeks) en de locatie (Hilversum) maakt het inderdaad erg onpraktisch. Ik dacht altijd dat de programma's voor 'snachts gewoon overdag werden opgenomen en alleen 'snachts uitgezonden werden  ::)
Ik heb eerlijk gezegd geen idee of we leden hebben die in (de directe omgeving van) Hilversum wonen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Briggy

Hilversum is voor ons +/- 25 zonder verkeer, heb een e-mail gestuurd voor meer informatie. Ben zelf ook geen fan van vroeg opstaan, maar misschien kan ik mijn steun verlenen.
12-1-2015 <3 MarkA

Imogen

In overleg met Roos van NPO 1 en mijzelf is er besloten toch mij uit te nodigen voor het radio interview. Mede doordat ik de Werkgroep Aseksualiteit heb opgericht, de aseksuele borrel in Nijmegen ben gestart en al verschillende keren lezingen en panels heb gedaan en bijgewoond.
In Wageningen staat er inmiddels een lhbt+ voorlichtingsteam open om aseksualiteit te betrekken bij hun gastlessen, naar aanleiding van mijn gesprek met hen tijdens de "Niet Alleen Anders" dag in Utrecht.
Dus kan ik het in het interview ook hebben over het belang van voorlichting bij jongeren.

Ik kan woensdagavond bij m'n zus logeren die in de buurt woont en wordt dan donderdagnacht door iemand van het programma opgehaald of ga op een andere manier naar het Media Park in Hilversum.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Speaker


Dutchamoeba