Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

De perfecte wereld

Gestart door Zonnekind, januari 29, 2017, 03:59:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zonnekind

Ik vroeg me af, als je fantaseert over je eigen perfecte wereld, het aards paradijs, hoe zit dat dan?
Is dan iedereen aseksueel?
Is dan iedereen seksueel, jij dus ook?
Of is het zoals nu, de meeste mensen seksueel, jijzelf nog aseksueel?
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

AceVentura

* AceVentura fantaseert even mee

Mijn ideale wereld is lekker divers. Op seksueel vlak en ook op alle andere gebieden, net zoals in de echte wereld dus. Die diversiteit maakt het juist mooi, leuk om nieuwe mensen met nieuwe verhalen te leren kennen, juist te praten over die verschillen en zo andere zienswijzen leren kennen.
Een groot verschil met de echte wereld zou zijn is dat iedereen elkaar in de waarde laat en accepteert zoals die is, en liefst nog zou begrijpen ook. Een wereld waar iedereen die verschillen kan waarderen en niemand uitsluit of voortrekt, een wereld waar iedereen gelijkwaardig is.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

yuki

Ik sluit me bij Fairy aan. Mijn perfecte wereld is ook een hemelse wereld. Een wereld waarin het draait om warmte, liefde, vriendschap en geborgenheid. Een wereld vrij van pijn, verdriet, schaamte en oordelen. Daarom maakt het helemaal niet uit of iemand daarin seksueel of aseksueel is, alles is daar goed. Maar, en misschien is dat naïef, ik blijf er in geloven, juist in deze tijd, dat dat ook hier en nu mogelijk is en dat liefde het altijd zal winnen van haat.

Marie8

Ik sluit me meer bij AceVentura aan. ;D

Citaat van: yuki op januari 30, 2017, 04:09:08 PM
Maar, en misschien is dat naïef, ik blijf er in geloven, juist in deze tijd, dat dat ook hier en nu mogelijk is en dat liefde het altijd zal winnen van haat.

:)
duc me in cochliecclesiam (ecclesiam cochlearum)

Tiny


Bubble

Iedereen tevreden met hoe hij/zij en de ander is. Lijkt me dodelijk saai als we allemaal hetzelfde zouden zijn, dat haalt echt de glans van mijn wereld.
Anders goed is ook goed

Marie8

duc me in cochliecclesiam (ecclesiam cochlearum)

Zonnekind

Aangezien we met overbevolking zitten, is dat misschien geen slecht idee ;) :schater:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Tiny

Citaat van: Marie8 op februari 21, 2017, 11:04:16 PM
Citaat van: Tiny op februari 21, 2017, 07:09:47 PM
Iedereen aseksueel.

:schater: Nou, dat is wel een concreet plan! ;D

Ik heb puur gekozen uit de aangegeven mogelijkheden.

Citaat van: Zonnekind op januari 29, 2017, 03:59:52 PM
Ik vroeg me af, als je fantaseert over je eigen perfecte wereld, het aards paradijs, hoe zit dat dan?
Is dan iedereen aseksueel?
Is dan iedereen seksueel, jij dus ook?
Of is het zoals nu, de meeste mensen seksueel, jijzelf nog aseksueel?