Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

zaterdag 4 maart ontmoeten en bezoek miniworld

Gestart door Jan H, februari 01, 2017, 05:43:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jan H

Ha mensen,

Op zaterdag 4 maart 2017 gaan we in een gezellige setting elkaar te ontmoeten in Rotterdam. ? 
Door dit te combineren met een bezoek aan Miniworld waar voor ieder wel wat te zien is, zullen er makkelijk gesprekken ontstaan, zodat we al snel geen vreemden meer voor elkaar zijn. :handschudden: En zo op een ongedwongen wijze met elkaar kennis maken. Voor het bezoek wachten wij elkaar op in brasserie Engels van 13:00 tot 13:30 uur waarna we naar naar miniworld te lopen. Brasserie Engels bevind zich op de hoek van het plein bij het centraal station en het Weena. Miniworld ligt er op loopafstand. Na afloop kan er natuurlijk ergens wat gedronken worden in de stad.
Iedereen is welkom Ook is het handig dat je even laat weten dat je komt. Mocht je het niet lukken om hier te reageren zorg dan dat je op tijd in Engels ben!
:grouphug:
De website van miniworld: http://www.miniworldrotterdam.com/

Edewecht

Leuk idee Jan H!
Heb alleen nog geen idee of ik dan kan.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Wat een leuk idee Jan, ik heb altijd al eens naar miniworld willen gaan  :cheerleader:

Ik zet 4 maart in ieder geval in m'n agenda het is nu nog iets te ver weg om definitief te kunnen zeggen of ik mee kan.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jan H

Leuk Aceventura dat je het in je agenda zet, als ik niet alleen ben zal het zeker gezellig worden!

Kriztol

Ahhh super leuk ik ben 4 maart wel in Rotterdam maar bij het scumbashfestival!  So close yet so far! Alvast veel plezier.

AceVentura

Helaas gaat het deze keer toch niet lukken door werkverplichtingen waar ik niet onderuit kom.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jan H

Helaas was er geen respons voor de bijeenkomst vanmiddag. Dus ik ben mijn eigen dingen gaan doen deze middag.
Dus mijn vraag, hebben mensen hier interesse in activiteiten op een ontspannen wijze?

Edewecht

Laat de moed niet zakken Jan H. Gewoon nog een keer proberen.
Soms komen er twintig mensen op af als je iets organiseert, soms helemaal niemand.
Heb zelf ook eens helemaal in m'n eentje in restaurant Spirit (ook in Rotterdam. Ken je het?) gezeten, maar het was zo'n leuk apart restaurantje, dat ik me toen prima vermaakt heb.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Interesse is er bij mij zeker, helaas lukt het niet altijd om dan ook daadwerkelijk te kunnen.
Zoals Edewecht al zei, laat de moed niet zakken, gewoon blijven proberen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jan H

Dankje ik zal de moed niet laten zakken en ga gewoon weer kijken naar een volgende goede mogelijkheid om te kijken of mensen willen komen of niet.