Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Leuke verassing op station Amsterdam Sloterdijk

Gestart door AceVentura, februari 02, 2017, 07:23:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Vandaag kwam ik voor het eerst sinds enkele maanden weer eens op station Amsterdam Sloterdijk en daar lag een leuke verassing:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Station_Amsterdam_Sloterdijk#/media/File:Regenboogpad_Station_Amsterdam_Sloterdijk.jpg
Hij is in november 2016 aangelegd  :cheerleader:

Inmiddels zijn er zo al redelijk wat regenboogpaden in Nederland:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Regenboogpad#Nederland
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Dutchamoeba

Leuk!

Toen ik rond de jaarwisseling weer eens in Nederland was en in Groningen rondliep, zag ik dat daar ook een regenboogpad was aangelegd. Het maakte me gelijk vrolijk, al die mooie kleuren.

Mannetje

Ziet er leuk uit, echter....1 nadeel. Bij mij in de buurt hebben ze van een locatie waar ik wel eens met de auto langs moet een ware discotheek van kleuren en weet ik wat voor kunstvormen nog meer gemaakt.
En dat ook nog op een lastige kruising. Met als gevolg dat ik daar regelmatig door de kluts kwijt raak. Ik lees op de wikipedia link dat ik waarschijnlijk niet de enigste ben en wordt dan ook melding gemaakt van gevaarlijke situaties.
Maar ik vertrouw op mijn ABS en airbags, en tot nu toe heb ik altijd alle voetgangers en fietsers weten te ontwijken  ;D


SaxiePhone


Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Briggy

12-1-2015 <3 MarkA

Marie8

Volgens mij had ik er laatst ook eentje gezien op het vrijthof in Maastricht ;D
duc me in cochliecclesiam (ecclesiam cochlearum)

AceVentura

Eigenlijk jammer dat ze allemaal zo ver uit elkaar liggen, anders hadden we met een dagje uit langs een aantal van die paden kunnen gaan. Een soort 11-regenboogpaden-tocht  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler


Edewecht

Citaat van: AceVentura op februari 04, 2017, 09:06:08 AM

Eigenlijk jammer dat ze allemaal zo ver uit elkaar liggen, anders hadden we met een dagje uit langs een aantal van die paden kunnen gaan. Een soort 11-regenboogpaden-tocht?  ;D


Binnen 1 dag? Dat zou een r-ace worden! :schater:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)