Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wat lees je?

Gestart door TBW, oktober 29, 2005, 11:05:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TBW

Standaard forum vereisten even vervullen!

Post ze!

TBW

Martialis, Romeinse epigrammen, Salamander Klassiek
Vitruvius, Handboek bouwkunde, Athenaeum

Knoddepropje

Voornamelijk fantasy's, thrillers en andere fictieve boeken. Even heerlijk niet in deze wereld boeken dus.... En vooral: geen boeken van nederlandse schrijvers. Vind ik persoonlijk niet om doorheen te komen....

ChibiFirli

Vooral fantasy als ik tijd heb... Meestal boeken over de rare dingen die ik moet kennen voor school >_>.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Tempesta

Citaat van: Knoddepropje op oktober 30, 2005, 01:37:49 AM
Voornamelijk fantasy's, thrillers en andere fictieve boeken. Even heerlijk niet in deze wereld boeken dus.... En vooral: geen boeken van nederlandse schrijvers. Vind ik persoonlijk niet om doorheen te komen....

Mijn post is gejat  :'(. Of je kunt mijn gedachten lezen!
Ik lees ook wel eens natuurwetenschappelijke boeken. "Het heelal" van Stephen Hawking, dat soort boeken.

Knoddepropje


TBW

Mijn auteurs zijn nonfictie en preferabel DOOD.

Minstens 50 jaar.

Ik heb namelijk zo eens alle fictie in onze bib gelezen. Ben het beu. Al dat gezever.  :D

Jovi_Hobbes

Voor de fantasy-liefhebbers: de Amber serie van Roger Zelazny is zeker een aanrader!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

TBW

Idd.

Net als de Belgarion serie van ik geloof Eddings... En de vervolgen er op (Mallorea? Tamuli? het is lang geleden...)

ChibiFirli

Citaat van: TheBlackWatch op november 02, 2005, 08:42:25 PM
Idd.

Net als de Belgarion serie van ik geloof Eddings... En de vervolgen er op (Mallorea? Tamuli? het is lang geleden...)
En de andere reeks van Eddings het Elenium ofzo ^_^ (die niet hoort bij de Belgarion-wereld).
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

TBW

Fantasy is zooooo tof om te lezen.

Maar het moet wel goed zijn, en liefst zo'n beetje pseudo-middeleeuws (zoals Belgarion).

AANRADER voor alle melige mensen: ik kende ze al sinds vorig jaar, maar vond pas vorige week hun boek.

Ik heb wel een Frans/Latijnse versie, niet zeker of er andere beschikbaar zijn, moet wel:

Lettres des Deux Amants, attribuées à Héloïse et Abélard, traduites et présentées par Sylvain Piron, Gallimard, 2005

De liefdesgedichten van Héloïse aan Abelardus en omgekeerd (12de eeuw)

TBW


TBW

Rousseau, Lettres Philosophiques

phate

beetje medische thrillers en dat soort dingen.

TBW

William James - Charles Peirce and the Pragmatic Movement