Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wat lees je?

Gestart door TBW, oktober 29, 2005, 11:05:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien


bebe

volgens mij slaat er hier wat op hol........en dan bedoel ik niet het paard,haha

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Ze heeft haar paard gevonden. En daar sjeest ze op weg.
GO GO GO!!!


pinky

Hmm... ze was net iets te snel voor de foto. Dit is de achteropliggende deelnemer... maar Ienepien ligt in elk geval aan kop! YEAH!  :afro: Omapowerrrrrrrrrrr

Ienepien

Tuurlijk. En ik hou van opschieten, dus ik zéker voor. :schater:

bebe

yihaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!  ;D

pinky

cowgrannie to the rescue!

Ienepien


pinky

ja, ik zou de overige cowgirl en boys ook uitlachen als ik voorop reed...  ;)

myra

#445
Hydrhaga :)

Je hebt dat goed gedaan, Ereinion!

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

nu had ik de naam weer verkeerd gespeld... inmiddels ge-edit :)

Ik vind vooral het personage van Gisal goed uitgewerkt, zowel de goede als de slechte kanten. Heel genuanceerd.

Ereinion

Haha, in eerste instantie was hij alleen maar slecht, maar op aanraden van de uitgever heb ik dat veranderd. Eigenlijk zeg ik het niet goed; hij had wel zijn goede kanten, maar die zaten alleen in mijn hoofd en niet in het boek. Ik ben blij dat het toch nog goed en duidelijk erin is gekomen! Dus nogmaals dank!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

Dat was dus idd een goeie raad van de uitgever. Ik heb altijd wel een boon voor de slechterikken, vooral als er verzachtende omstandigheden zijn....;)

Ik heb vandaag ook het vervolg op Eragon (Oudste) gekocht.  Zal mijn volgende boek worden. Die boeken gaan over draken als intelligente communicerende wezens.