Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Pride merch for the win, also cake

Gestart door SKUGDY, februari 05, 2017, 03:50:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SKUGDY

Dus, een tijdje terug had ik van een LGBT organisatie uit de vs (have a gay day) een shirt besteld met de ace vlag erop en die kwam dus gister binnen, 5 dagen eerder dan de geschatte aankomsttijd die in de bevestigingsmail stond.
Ik ben dus helemaal blij en hyper en wou dat eventjes delen. Ik kan niet wachten om dit te dragen op amsterdam pride aankomende zomer, samen met mn 90 x 150 cm ace vlag!!! ^_^
I'm gonna be so ace with my shirt, flag, ring and painted nails ahhhhh!

:cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: for all and stuff

WOOOHOOOOOO!!!!!!   :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :pinguin:

Dat moest er dus ff uit

(also, als het goed is staat een foto van t shirt in een bijlage ofzo, hopen dat t werkt)


AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Marie8

duc me in cochliecclesiam (ecclesiam cochlearum)

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

SKUGDY


Edewecht

Ik kan me je enthousiasme zo voorstellen, SKUGDY. :D Na mijn eigen 'ontdekking' heb ook ik meteen een vlag, stickers, en een button besteld en later ook nog een muts en een pet - en een shirt laten ontwerpen (zichtbaar op m'n avatar). De vlag is al bij heel wat gelegenheden (presentaties, lezingen, colleges, meetings) meegeweest.
Als, als, als ik dus in de gelegenheid zal zijn om aanwezig te zijn bij de Pride, dan ben je niet alleen!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)