Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

leuk contact

Gestart door krullie, februari 10, 2017, 08:40:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

krullie

Hoi Lezer,

Hoe leuk om een berichtje te plaatsen om eens gelijkstemden te vinden. Ben een zelfstandige, onafhankelijke vrouw van 44 jaar. Goede baan, 3 kinderen in co-ouderschap en een heerlijk leven. Mag graag dansen, heb naast baan een eigen dansonderneming, uitgaan, film, terras en vooral genieten van alle dingen in het leven. Ben een vrouwelijke vrouw, houdt van mannelijke mannen met en goed verzorgd uiterlijk. Mag graag diepgaande gesprekken voeren, maar ook lekker dollen. Wegens ziekte, nu 2,5 jaar geleden, is sex op gebruikelijke wijze niet mogelijk. Ik houdt van intimiteit, knuffelen en ben gevoelig voor intelligentie.

Wil je meer weten? Stuur me een bericht en wie weet kunnen we verder kletsen :)

Marie8

Hoi, Krullie!

Ik ben geen mannelijke man, ik ben meer een soort van vrouwelijke vrouw, dus volgens mij ben ik niet echt wat je zoekt, maar ik hoop dat een leuk iemand dit berichtje van je ziet :)

Volgens mij heb je al lange tijd geen bericht meer geplaatst, dus welkom terug!
duc me in cochliecclesiam (ecclesiam cochlearum)

krullie

Citaat van: Marie8 op februari 11, 2017, 04:23:23 PM
Hoi, Krullie!

Ik ben geen mannelijke man, ik ben meer een soort van vrouwelijke vrouw, dus volgens mij ben ik niet echt wat je zoekt, maar ik hoop dat een leuk iemand dit berichtje van je ziet :)

Volgens mij heb je al lange tijd geen bericht meer geplaatst, dus welkom terug!

Wat leuk dat je een reactie hebt geplaatst op mijn bericht. Het klopt dat ik geruime tijd afwezig ben geweest. Vind het nog steeds jammer dat er weinig reacties komen en haalde even geen inspiratie en energie uit de topics, forum's e.d  Nu weer on-line en hopelijk worden er meer verhalen gedeeld en reageert er iemand! Ik sta open voor mannen en vrouwen, heb met allebei relaties gehad. Ik zeg altijd: Je voelt je aangetrokken tot een persoon, niet op geslacht"
Hoe dan ook, leuk dat je de moeite hebt genomen en hopelijk vindt jij ook wat je zoekt!

groet Renate

OnsenTamago

Wat is een "mannelijke man" eigenlijk?
Ik vind dat ik aardig wat mannelijke hobbies heb. Met mooi weer tour ik graag rond op de brommer. En met minder mooi weer rol ik over de onverharde wegen met mijn 4x4tje (die ik ook weiger naar de wasstraat te brengen, omdat een SUV nu eenmaal modderig hoort te zijn, anders is het zo'n PC Hoofttractor). En als ik dat niet aan het doen ben, ben ik wel kruitlucht aan het snuiven, whiskey aan het proeven of aan het picknicken in de natuur.
Maar tegelijkertijd noemt mijn echtgenoot mij 'mijn echtgenote' omdat ze vind dat ik vrouwelijker ben dan zij. Maar misschien zegt dat meer over haar dan over mij ;D .

Hou je van Italiaans ijs?

Marie8

Citaat van: krullie op februari 12, 2017, 12:31:54 PM

Hoe dan ook, leuk dat je de moeite hebt genomen en hopelijk vindt jij ook wat je zoekt!

groet Renate

Graag gedaan en thanks, maar ik ben niet echt op zoek naar iets/iemand ;D
duc me in cochliecclesiam (ecclesiam cochlearum)

Willem

Gewoon even inhoudelijk reageren... 
Ik zie er als een erg mannelijke man uit : baard, iewat wilde krullen ook .. :-) 
Maar ik heb een verborgen vrouwelijke ziel !  :ange:  Vooral ook, omdat ik hou van een vrouw die nu net fysiek erg sterk (spierkracht) is, dat bekoort mij méér dan welk ander 'uiterlijk' kenmerk ook !
En als het even kan, ook zelfs groter dan ikzelf, dan is het feest !   :cheerleader: :cheerleader:  en toch blijf ik er mannelijk 'uitzien'  :ange: 
Tot hoors
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Edewecht

(Mededeling van een admin: Krullie staat inmiddels als 'Gast' vermeld. Dit betekent dat zij haar account heeft beëindigd.)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

renate

Ik zie dat ik geregistreerd stond als gast. Inmiddels weer geregistreerd en plaats nogmaals een advertentie.
Ik sta bewust op deze site om contact te vinden met iemand die net als ik geen sex op de meest voorkomende manier kan bedrijven. 3 jaar geleden geopereerd wegens kanker en daardoor is dit niet meer mogelijk. Dat neemt niet weg dat er anders, in mijn optiek, mooie en liefdevolle manieren zijn om genegenheid te uiten. Helaas de ervaring dat het in een relatie zo belangrijk is, dat je afgeschreven wordt omdat ik het niet meer mag en kan. Er zijn geen datingsites die zich richten op mensen die graag een relatie willen aangaan, maar een "beperking" hebben op seksueel gebied.
Daarom mijn advertentie op deze site. Wie ben ik?
Een sterke, lieve, spontane vrouw van 44 jaar. 3 kinderen in co-ouderschap. Een eigen huis en goede baan. Ik houdt van dansen, muziek, uit eten, bioscoop, festivals, voetbal, wandelen en hardlopen. Koken mag ik graag doen. Zoek iemand die net als ik plezier wil maken, er voor elkaar zijn, van diepgang en iemand die van praten houdt en gevoel kan delen, uiten en erover kan praten. Zelf ben ik impulsief, houdt van uitdagingen en altijd positief! Voel je je aangesproken of je wil meer weten? Stuur een bericht en vraag raak!

Koffie

Welkom terug! Deze datingsites zijn er wel hoor, maar ook dan zal het niet meevallen een partner te vinden.
Je hebt bv. http://relatiezondersex.nl/
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Willem

Citaat van: Koffie op april 15, 2017, 12:50:10 PMJe hebt bv. http://relatiezondersex.nl/
Als ik daar ga kijken, dan valt me op dat er geen enkele manier is om te weten te komen hoeveel leden daar eigenlijk aktief zijn.... VOORDAT je zelf betaald hebt.
Dat lijkt me een kat in een zak...
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner