Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vrouw (26) zoekt leuke man of vrouw 25-35

Gestart door Maria Louise, februari 12, 2017, 09:23:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maria Louise

Ha allemaal!

Ik dacht, dit kan geen kwaad. :) Ik ben 26 jaar en heb vele dates achter de rug, maar helaas allemaal geeindigd door het 'aseksuele probleem'. Vandaag weer een leuke date gehad, maar hij wachtte vooral op de 'actie'. Beetje klaar mee.

Ik ben op zoek naar een gezellig(e) maatje / relatie, het liefst in de omgeving Utrecht. Ik werk voor een sieradenbedrijf op de jaarbeurs in Utrecht en ben daarnaast freelance makeup artist. Ik hou van wandelen, kpop (I know), alles artistiek, geschiedenis, historische objecten en omgevingen en ben dol op dieren. Ik heb zelf twee katjes in mijn appartementje in Utrecht. :)

Stuur een leuk berichtje en wie weet!  :cheerleader:
What's meant to be will always find it's way.

Maria-Louise

Briggy

Hoi!

Ik hoop dat je snel een leuk aseksueel persoon tegen komt voor een leuke liefdesrelatie  :)

Misschien lijkt je het leuk om een keer gezellig af te spreken in Utrecht? Het is altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ben zelf ook 26 en dol op dieren. Ik en mijn vriend hebben twee katten, Kacey en Doortje :)

Groetjes Brigitte
12-1-2015 <3 MarkA

SLCore80

Hi Maria Louise,

Ik ben iets ouder dan wat je zoekt (36) en kom helaas (alhoewel dat tegenwoordig geen probleem hoeft te zijn) niet uit de buurt (een dorp onder Breda tegen de Belgische grens). Je spreekt me wel ontzettend aan. Mijn dates liepen ook op niets uit. Dieren zijn idd erg leuk, ik heb een kat en ook wandelen is één van mijn favoriete hobby's.

Groetjes,

Koen

Zachary1987

How is your condition now?
I'm a student from China, studying in Groningen now
Would you like to contact?

keop

Hi!
Ik ben net nieuw hier en heb werkelijk geen idee hoe ik je een privé bericht kan sturen :D

Koffie

Als je 1 forumberichtje hebt staan, dan kan dat, dus als het goed is moet dat nu lukken.

Welkom en succes! :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Alert

Ik ben ook nieuw en snap niet hoe ik met een prive bericht kan reageren. Zelfs niet na de uitleg. Haha

Fricai

Klik op het symbool dat ik gemarkeerd heb in de bijlage, bij de gebruiker aan wie je een PM wil sturen! ;)

Alert

Ik weet heel zeker dat deze icoontjes daar eerst nog niet stonden. Kan dat? : )

Bedankt voor je hulp!

AceVentura

Je moet minimaal 1 bericht op het forum geplaatst hebben voordat je privé berichten kan sturen, dus het zou goed kunnen dat die icoontjes er voor die tijd niet staan.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler