AVEN - Aseksueel Voorlichtings- en Educatie Netwerk
November 13, 2018, 03:56:21                
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
Heb je je geregistreerd, maar ontvang je geen activerings-email?

Stuur dan een email naar:
mailaven @ xs4all.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

FAQ   Startpagina   Omlaag  Help  Zoek  Inloggen Registreren  
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] Omlaag Print
Auteur Topic: Hoe heb jij AVEN ontdekt?  (gelezen 1607 keer)
Atlantis
Amoeba
*

You're just as sane as I am....

« Antwoord #15 Gepost op: November 08, 2018, 10:01:23 »

Een oud topic, maar nog steeds leuk. Mijn kennismaking met AVEN kwam nadat ik ging googlen, omdat mijn zoon had aangegeven biseksueel te zijn. Daar wilde ik gewoon meer van weten. En wat bleek, ik kwam juist meer over mezelf te weten. Jaren van frustratie over seks kwamen boven en de verhalen waren zó herkenbaar. Mijn zoektocht naar biseksualiteit was onmiddellijk in de ijskast gezet. Nu ben ik zelf op ontdekkingsreis. Seks, omdat het moest, van je verwacht werd. Ik had geen idee dat aseksualiteit überhaupt bestond. Herkenning, onzekerheden ook. Want hoe nu verder. Ik ben, door alle verhalen, gesterkt in mijn overtuiging dat seks inderdaad niet moet. Dat word je opgelegd door de grote menigte....
Ik bljjf nu bij mezelf en zie wel wat er verder gebeurt. Ik zeg nooit, nooit. Maar de hoop op een bevredigende relatie acht ik klein. Fantastisch dat er zo'n forum is!!!!  cake cake

I solemnly swear that I am up to no good...
Minimalis
Junior Member
*

« Antwoord #16 Gepost op: Gisteren om 12:20:03 »

Heel simpel eigenlijk. Ik heb nooit de geringste behoefte aan seks gehad. En ook nooit de obsesieve aandacht voor seks in de maatschappij begrepen. A = niet (asociaal, atypisch,amoreel), dus dacht ik dat aseksueel ook wel zou bestaan. Dat eens, heel lang geleden, als zoekterm ingevoerd en ik kwam vrijwel direct bij AVEN terecht. Pas veel later heb ik me geregistreerd.
Pagina's: 1 [2] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: