Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Master scriptie aseksualiteit en aromanticisme

Gestart door EstherAnna, maart 03, 2017, 12:43:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EstherAnna

Hallo iedereen!

Mijn naam is Esther Adema, ik ben 24 jaar oud en ik woon in Zuid-Limburg. Voor mijn Master scriptie in Gender Studies aan de Linköping Universiteit in Zweden ben ik bezig met een onderzoek over aseksualiteit en aromanticisme. Daarom ben ik op zoek naar mensen die zich identificeren als aseksueel en/of aromantisch, of die zoekende zijn, maar denken dat ze misschien wel aseksueel en/of aromantisch zouden kunnen zijn.

Het onderzoek zal gebaseerd worden op de ervaringen van aseksuele/aromantische mensen, dus ik wil graag diepte interviews houden van 1 ?  2 uur. Aangezien ik in een uithoek van het land woon, ben ik best bereid om te reizen om deze interviews te kunnen houden. De interviews kunnen gehouden worden op een plek waar jij je het meest op je gemak voelt. Ik zal de interviews opnemen en ze zullen daarna getranscribeerd worden. De opnames zullen daarna verwijderd worden en de volledige transcriptie is alleen bekend bij mij. Je anonimiteit wordt volledig gegarandeerd, ik zal de enige zijn die je naam en eventuele andere gegevens kent.

Heb je interesse of wil je meer weten? Email me dan gerust op estad001@student.liu.se.

Alvast bedankt!
Esther

Edewecht

Linköping! dat is ook niet naast de deur. Als we het over uithoeken hebben... :D

Hoi Esther, welkom op dit forum, en leuk dat je belangstelling hebt in aseksualiteit en aromanticisme.

Ik woon in Emmen (Drenthe), dat vinden sommigen ook al een uithoek. En ik wil best graag meedoen. Ik vind het geen probleem om een stukkie te reizen. En ik ben niet bang voor een interview, dus ik voel me al gauw op m'n gemak. Een rustig cafeetje ofzo, of een stationsrestauratie (bestaan die nog?), of een starbuks ofzo... maakt niet uit.

Kortom: ik stuur je een email.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Hoi Esther, bedankt voor je interesse  :cheerleader:

Linköping is zeker niet om de hoek, Zuid Limburg ligt gelukkig wel een stuk dichterbij   ;D
Ik ben aromantisch aseksueel dus ik voel me wel geroepen om mee te doen. Ik zal je een email sturen om te kijken of we kunnen afspreken.

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler