Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

20 mei Walk of Love Utrecht

Gestart door Imogen, maart 08, 2017, 08:09:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Imogen

Op zaterdag 20 mei organiseert het COC Midden Nederland weer een Walk of Love in Utrecht:

Walk of Love Utrecht
20 mei 2017
12.00 - 15.30 uur
Verzamelen op het Domplein
Facebook event
www.exploreutrecht.nl/

Verdere details volgen nog. Wie willen en kunnen er, naast mijzelf, nog meer aan deze Pride Walk meelopen?
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Imogen

Update

De datum plus link waren nog van vorig jaar *oeps*

Dank Hilde voor het attenderen! ? :cake:

Wie lopen er 20 mei nog meer mee?
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

Zoals ik elders op het forum al aangaf: ik zou het graag willen, maar heb nu nog geen idee hoe mijn werk, werkkring en rooster er zullen uitzien. Het is/wordt een onzekere tijd voor mij.
Ik zet het in ieder geval in mijn agenda. En dan hoop ik dat ik mijn bord met de tekst: Aseksueel? Je bent niet de enige! eindelijk eens kan gebruiken :D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Bedankt voor de link Edewecht, ik kon hem eerder niet terugvinden.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

:dance: Ik ben van plan om te gaan! Wie nog meer?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Jan H

Citaat van: Edewecht op mei 17, 2017, 06:50:22 AM
:dance: Ik ben van plan om te gaan! Wie nog meer?

Als je wilt afspreken dan wil ik met je meegaan, anders loop ik er een beetje verloren bij in Utrecht ;)

Briggy

Wat is precies de bedoeling? Mensen verzamelen om 1 uur, lopen de route en dan is het klaar?
12-1-2015 <3 MarkA

Edewecht

Citaat van: Jan H op mei 19, 2017, 06:57:27 PM

Als je wilt afspreken dan wil ik met je meegaan, anders loop ik er een beetje verloren bij in Utrecht ;)


Hoi JanH, ik zie je berichtje nu pas (was gisteren een beetje afwezig).

Lijkt me leuk! Ik stuur je nog een PB.

Citaat van: Briggy op mei 19, 2017, 09:56:13 PM

Wat is precies de bedoeling? Mensen verzamelen om 1 uur, lopen de route en dan is het klaar?


Het is inderdaad niet allemaal zo duidelijk te vinden, maar ik heb begrepen: vanaf 12.00 uur (of 1 uur?) verzamelen op het Domplein, en dan een stukkie lopen :D

Het zou ongeveer tot 15.30 duren. Ik kan me niet voorstellen dat er twee-en-een-half uur gelopen wordt, dus er zal wel ergens een genoeglijk samenzijn wezen. Op internet kan ik hierover niet veel vinden.

Hoe dan ook, ik ben van plan om rond 12 uur op het Domplein te zijn. Jullie kennen m'n kop. ;) En we zien wel wie er nog meer komt opdagen. Zou leuk zijn als je erbij was, Briggy!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Ik wens jullie ook veel plezier. Voor mij is het niet echt iets, meelopen in een 'optocht', n bovendien is Utrecht voor mij ook een behoorlijk eindje om. En ik heb andere bezigheden vanmiddag.

Toch denk ik dat het altijd wel goed is als dergelijke prides er zijn. Jammer dat het noga ltijd wel nodig is, maar juist daarom.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Briggy

Ik hoop dat jullie het leuk hebben gehad. Ik was oorspronkelijk van plan te komen, maar ik voelde me niet echt top vandaag dus ben rustig thuisgebleven.
12-1-2015 <3 MarkA

Edewecht

Een geslaagde dag wat mij betreft.
Jan H en ik waren even na twaalven al op het Domplein, waar zich al een klein groepje verzameld had. We kregen een badge (voor de 50+ers onder ons: ook wel 'button' genoemd :D ) en wat informatiepapier over de route uitgereikt. Tussen 12 en 1 druppelde het plein steeds meer vol met allerlei groepjes en individuen (en af en toe ook wat water uit de lucht, maar het bleef toch nog redelijk droog).
Ook werden en rode ballonnen uitgedeeld in de vorm van een hart. Naast roze en de regenboogkleuren waren het vooral de rode harten die het straatbeeld opfleurden. Totdat...

Totdat er een enorme regenboogvlag werd uitgerold. Wel drie meter breed, wel dertig meter lang - misschien nog wel meer, ik kan dat nooit zo goed schatten.
'Mensen gevraagd om de vlag vast te houden en mee te dragen!'
'Ja, ik!'
En zo kwam het dat ook ik mijn stukje mocht bijdragen in het dragen van de regenboogvlag. Was het toeval dat ik aan de paarse kant liep? :ange:

En zo ging het door de soms smalle straten van het centrum van Utrecht, achter de muziek aan van Tegenwind, swingende blazersmuziek (tuba, schuiftrompet, klarinet, percussie, noem maar op). Een mengsel van jong en oud, volwassenen, kinderen, pubers, vrouwen, mannen, en mensen die niet in een van die twee hokjes passen of willen passen...

Wat ging er door me heen?
Dat dit voor mij de eerste keer weer was sinds vele, vele jaren.
Dat ik blij was dat ik hier was, als aseksueel, als homoman, en als mens, die er blij van wordt dat er zoveel 'kleuren' mensen bestaan.
Dat het heel bijzonder is wat hier gebeurt. Dat dit kan. Dat dit door generaties vóór ons met veel pijn en moeite voor elkaar is gebokst. Dat in allerlei landen ten oosten van ons, dit absoluut niet mogelijk is. (We mogen in onze handjes knijpen.)
Dat het goed is dat ook dit soort kleinere Walks plaatsvinden. Niet alleen die ene grote in Amsterdam, maar ook zo 'even tussendoor' het winkelend publiek.

Ik heb langs de kant veel lachende, zwaaiende of belangstellende mensen gezien. Een enkeling keek strak voor zich uit, of wat misprijzend. Nou, boeien.

Op een gegeven moment kwam het water dan toch plenzend uit de lucht. En dat was dan weer goed voor het saamhorigheidsgevoel: hoe al die vlagdragers onder de vlag gingen lopen en hoe gezellig dat was..! :D

Jan H had leuke reakties op zijn t-shirt met de bekende tekst: cake is better than sex.
Ook ik had een shirtje aan met 'Asexual and Alive', maar omdat het nogal frisjes was, dus, bleef die grotendeels verstopt onder m'n trui en regenjas. :-\

Goed.
Zaterdag 10 juni herkansing in Den Haag: Pride Walk. Ik heb al prachtig weer besteld, en nou maar hopen dat het op voorraad is ;D

@Briggy - Zou leuk zijn als je erbij was!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Bedankt voor je mooie verslag Edewecht  :klap:
Het weer zat misschien niet de hele dag mee, maar zo te lezen hebben jullie je prima vermaakt  :cheerleader:

En natuurlijk  :visibility: :visibility: :visibility: voor jullie tshirts  :schater: :cake: :cake: :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler