Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Radio interview bij Radio Gelderland

Gestart door Imogen, maart 10, 2017, 07:36:36 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Imogen

Hieronder de link van het radio interview + live blog dat ik vanmiddag had bij Omroep Gelderland:

http://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2129785/Juul-doet-niet-aan-seks-en-trouwde-met-zichzelf

(na de uitzending las men de titel als "Juul doet niet aan vrijen en trouwde met zichzelf". Dit is inmiddels aangepast zie ik, naar "doet niet aan seks"....)

Was spannend om te doen, hoewel ik de presentator ken. Maar je weet nooit van te voren welke vragen je krijgt en het werd live uitgezonden, om 12 uur 's middags)

*Heb wel de spruitjes metafoor 'gejat'...Sorry, degene die er het eerst mee kwam. Het kwam in me op en ik had het gezegd voor ik er erg in had...*
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

Goed gedaan!

Wat dat 'jatten' betreft: het lijkt me dat wat hier op het forum aan ideeën en vergelijkingen terechtkomt, dat dat "public domain" is. ;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Dutchamoeba

Goed werk, Dutch Ace!  :visibility:

Citaat van: Edewecht op maart 10, 2017, 08:13:23 PM
Wat dat 'jatten' betreft: het lijkt me dat wat hier op het forum aan ideeën en vergelijkingen terechtkomt, dat dat "public domain" is. ;D
En misschien ook wel bedoeld om te delen?