Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Locatie Rotterdam

Gestart door Bubble, maart 18, 2017, 01:31:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bubble

Hoi allemaal,

Ik heb toegezegd mee te werken aan een studie over aseksualiteit. Ik wordy daarvoor geinterviewd. Maar waar in Rotterdam kan ik in redelijke mate van privacy een gesprek kan voeren. Ben er niet zo in thuis. In dit soort gesprekken ook niet, trouwens  :schater:. Graag jullie input

Bij voorbaat dank!
Bubble
Anders goed is ook goed

AceVentura

Ik ben niet heel bekend in Rotterdam dus met een concreet idee kan ik niet komen. Voor de afspraken die ik heb voor de interviews wordt het waarschijnlijk buiten (bij goed weer) of in een horeca gelegenheid.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

IkBenIk

Ik zou een rustig cafeetje of koffiehuis opzoeken wat niet al te afgelegen is maar wel op een rustig tijdstip van de dag.
Rond een uur of 3 is de lunch geweest en is het vaak wel rustig zodat je vrijuit kunt spreken maar toch een veilig gevoel hebt.
Ik ken Rotterdam niet zo goed dus kan je geen exacte gelegenheid adviseren

Edewecht

(Haha, doe jij mee aan hetzelfde onderzoek als ik? :D )

In ieder geval: ik ken Rotterdam ook niet goed, maar er is één restaurantje dat ik wel ken, en waar het me heel goed bevallen is: 'Spirit' in De Groene Passage

http://www.spiritrestaurants.nl/rotterdam/locatie/

Vega/bio en een heel veelzijdig publiek, waar men niet snel raar opkijkt van iets, is mijn inschatting.
Voor het tijdstip sluit ik me aan bij IkBenIk. Op een doordeweekse ochtend zal het wel het rustigst zijn. Of je belt Spirit op om te vragen wanneer het daar rustig is.

Veel plezier en succes!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Bubble

Denk zomaat van wel, Edewecht.
Thanks. Ik ga eens kijken bij Spirit
Anders goed is ook goed