Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vraagje over het forum

Gestart door Catulus, december 02, 2017, 01:28:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Catulus

Wat betekenen die namen onder je eigen naam links? bij sommige staat er ''gast'' of ''administrator'' en bij mij staat er nu ''amoeba''. Die eerste twee snap ik wel maar de laatste haha. is er een lijstje van rangordes ofzo?
"Patience is bitter, but its fruit is sweet."
Aristotle

AceVentura

Die namen zijn gebaseerd op het aantal berichten die je hebt geplaatst, meer een leuk dingetje dan echt iets serieus.
Er zijn twee bijzondere namen: Gast is iemand waarvan het account is opgeheven, en Administrators (Fricai, Koffie, Edewecht en ik) zijn de beheerders en die hebben wat meer mogelijkheden op het forum om onderwerp af te sluiten, te verplaatsen, enz.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Catulus

Wel leuk hoor. En staan die namen ergens?
"Patience is bitter, but its fruit is sweet."
Aristotle

Koffie

#3
Ik geloof niet dat iedereen die kan zien. Maar als mod kan ik dat wel zien, in onze beheerpagina's. Ik heb printscreens van het overzichtje gemaakt op mijn PC zodat je kunt zien welke titels er ooit bedacht zijn en hoeveel posts je moet hebben om ze te krijgen. Ik zelf let er persoonlijk nooit op, ik zou niet eens weten wat ik zelf ben, maar hier het overzichtje in 2 delen. :) Het laatste getal geeft aan hoeveel berichten je hebben moet, het eerste hoeveel leden er zijn met die titel.


Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Fricai

Ik ben recentelijk veranderd in A-Phrodite! <3

Wel geinig dat we één rang hebben die niemand ooit heeft bereikt. ;D

Catulus

Dankjewel!! zelf let ik er ook nooit op maar ik zag het toevallig staan en dacht: wat is dat....
"Patience is bitter, but its fruit is sweet."
Aristotle

Edewecht

Zelf ben ik ongelukkig met dit soort rangen. Het creëert van het begin af aan al een onecht verschil. Je kunt AVEN-squatter zijn met je zes sterren, door twaalfduizend prulberichtjes te plaatsen, terwijl je ook Amoeba kan zijn, met enkele tientallen, maar zinvolle en betrokken berichtjes.
Welnu, waar heeft het forum meer aan?
Als het aan mij lag, schafte ik het af. :-*
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Citaat van: Fricai op december 02, 2017, 06:58:40 PM
Ik ben recentelijk veranderd in A-Phrodite! <3

Wel geinig dat we één rang hebben die niemand ooit heeft bereikt. ;D
Volgens mij hebben we die toen speciaal voor Ienepien aangemaakt, alleen met een latere opschoning op het forum is ze weer onder de grens gekomen  ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Mij zeggen zulke rangen me gewoon helemaal niets. Ik let er zoals gezegd dan ook niet op en heb gisteren gezien dat ik A-Phrodite ben.
OP andere fora worden ze zelfs naargelang het seizoen of feestdagen aangepast, dan kun je dus zomaar ineens een pepernootje zijn en mensen hechten daar op de een of andere manier waarde aan. Zoals zo veel dingen die mensen doen en waar ik met een soort van afstandje naar kijk, gun ik ieder diertje zijn pleziertje, en ik heb er geen enkel probleem mee als zo'n 'rangenstelsel' er is. Het heeft geen betekenis, niet voor mij en niet wat ik zo gauw kan bedenken, aangezien je een hoog berichtenaantal kunt halen door tegen iedereen hallo te zeggen in het voorstel-onderdeel, zonder iets zinnigs aan welke discussie toe te voegen.
Maar ik heb er geen last van of zo.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Catulus

Het is ook niet het meest belangrijkste ter wereld maar het is wel grappig om te volgen
"Patience is bitter, but its fruit is sweet."
Aristotle

Fred uit Amsterdam

Vraag van digibeet. Hoe krijgen mensen hun foto geplaatst bij het profiel?

Fricai

Dat kan op deze pagina. [Ik weet niet zeker of die link werkt, het is maar een probeersel!]

Anders ga je bovenaan met de blauwe knop 'PROFIEL' naar je profiel, en dan naar 'Forumprofielinformatie'.

Je vinkt "Ik heb mijn eigen foto/afbeelding:" aan als je een plaatje van internet wil gebruiken.
Je vinkt "Ik wil mijn eigen avatar uploaden:" aan als je een plaatje van je eigen computer wil gebruiken.