Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Belgische vrouw zoekt vriendschap (m/v)

Gestart door sunshine, april 01, 2017, 11:52:30 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sunshine

Ben op zoek naar een maatje,iemand om dingen mee te delen,samen op pad te gaan...
Samen genieten van de kleine en grote dingen die het leven te bieden heeft.Een hapje,een drankje,samen lachen,een goed gesprek...(zonder steeds weer die druk te voelen dat er meer verwacht wordt...)
Ik ben een moderne vrouw van bijna 50 en al voel ik me niet echt eenzaam (kan best wel goed alleen zijn),zo af en toe is het ook leuk dingen met een soulmate te delen.
Voel je je aangesproken...?

Shejart

Vriendinnen kan jenooit genoeg hebben. Van waar in Belgie kom je?

Willem

Oh ja, aangesproken !   :cheerleader:
Maar, natuurlijk wil ik dan graag ook wat méér weten !  :ange: 
Schrijf maar :-)
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Nimue

Pas lid geworden hier.... ik ben 48, komende uit Oost Vlaanderen en zoek ook een maatje om leuke dingen mee te gaan doen.
Stuur me gerust een antwoordje.

groetjes

M.

Hallo,

Ik kom uit Vlaams-Brabant. Ben een dynamische vrouw, vijftiger en op zoek naar een soulmate.
Liefst regio Leuven/Aarschot/Tienen al mag het ook verder zijn.

Groetjes


Koffie

Ik zie dat hier veel reacties staan, dus ik vertel even dat ik zie dat Sunshine zich kennelijk heeft afgemeld. Ze krijgt geen waarschuwing als er wordt gereageerd in dit topic.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Aglaja

Ik heb een berichtje gestuurd aan sunshine. Kan zij mij dan niet antwoorden? Komen antwoorden in je mailbox of moet je altijd komen kijken op de site?
Dank je
Aglaja

Fricai

Als ze je beantwoordt, krijg je een bericht in je 'inbox' hier, daar kom je door ergens bovenaan op 'Persoonlijke Berichten' te klikken. Er komt een '[1]' achter te staan als je een ongelezen bericht hebt. Tevens krijg je een mail van AVEN dat je een 'ongelezen bericht' hebt, tenzij je die instelling hebt uitgezet (in je 'profiel').

Maar, het ziet er naar uit dat sunshine haar account verwijdert heeft, dus die zal je bericht niet meer lezen.