Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Helaas ziek...

Gestart door Imogen, april 02, 2017, 01:37:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Imogen

Helaas slecht nieuws:

Ik ben al bijna een week erg ziek, heb keelontsteking, influenza en bloedarmoede. Heb van woensdagavond tot gisterenochtend 11:00 uur in het ziekenhuis gelegen.
Dus voorlopig zijn mijn werkzaamheden (voor de Werkgroep) opgeschort.
Vanwege mijn lage weerstand duurt het bij een echte zware griep weken tot 2 maanden voor ik weer beter ben.
Ook ben ik zo hees als een kraai, dus media/journalisten te woord staan zit er niet in.

Voor het mailadres van de Werkgroep komt een automatisch bericht naar hen die contact op nemen met de werkgroep. *Mij is dit nog niet gelukt, dus ik hoop dat Edewecht dit kan doen*

Ik zal af en toe wel wat lezen op het forum, maar niet zo actief zijn.  :geezer:
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Koffie

Heftig! Het keest alsof je dit vaker hebt, lijkt me geen pretje.
Heel veel beterschap!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Imogen

CiteerHet keest
? Kezen doe ik niet hoor Koffie, dat laat ik aan anderen over  :schater:

Ja, helaas. Ik ben al vanaf mijn 13de chronisch ziek en het ziekenhuis is al zolang mijn 2de thuis.

Grappig detail: bij gebrek aan een kamer op de hematologie afdeling hadden ze me op een eenpersoonskamer op de afdeling gynaecologie gelegd ? :rollol:
Wist ik gisteren weer een goeie 1 april grap mee te maken haha
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

yuki

Heel veel beterschap.  :knuffel:

AceVentura

Beterschap DutchAce.  :cake:
Zo te zien heb je je gevoel voor humor nog wel dus hopelijk helpt dat om ook nog een beetje positief te blijven.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Beterschap Dutch Ace! :) :cake:

(Ik zal kijken wat ik doen kan t.a.v. het automatische bericht)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Citaat van: Dutch Ace op april 02, 2017, 02:15:33 PM
CiteerHet keest
? Kezen doe ik niet hoor Koffie, dat laat ik aan anderen over  :schater:



Hahaha! Ik had 'm over het hoofd gezien. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Marie8

duc me in cochliecclesiam (ecclesiam cochlearum)

rianne

Heel veel beterschap Dutch Ace!! :handschudden:

Bubble

Anders goed is ook goed

Dutchamoeba

Van harte beterschap, DutchAce! :knuffel:

Speaker


Imogen

Na 3 weken nog steeds thuis met de nasleep van de griep. Nu vooral nog keelpijn, heesheid en hoesten.
Heb de halve medicijnkast opengetrokken om het herstel te verspoedigen, maar ben bang dat ik terug moet naar grootmoeders huis-, thuin- en keuken middeltjes, zoals rauwe uien om de nek  ;D

Tijd genoeg om eindelijk mijn roman over een lesbisch-aseksuele Janeite af te schrijven  ;)
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

yuki

Heel veel beterschap en veel succes met het schrijven.  :knuffel:

Erik7494

"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun