Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

contact gezocht

Gestart door renate, april 16, 2017, 11:13:04 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

renate

Ik zie dat ik geregistreerd stond als gast. Inmiddels weer geregistreerd en plaats nogmaals een advertentie.
Ik sta bewust op deze site om contact te vinden met iemand die net als ik geen sex op de meest voorkomende manier kan bedrijven. 3 jaar geleden geopereerd wegens kanker en daardoor is dit niet meer mogelijk. Dat neemt niet weg dat er anders, in mijn optiek, mooie en liefdevolle manieren zijn om genegenheid te uiten. Helaas de ervaring dat het in een relatie zo belangrijk is, dat je afgeschreven wordt omdat ik het niet meer mag en kan. Er zijn geen datingsites die zich richten op mensen die graag een relatie willen aangaan, maar een "beperking" hebben op seksueel gebied.
Daarom mijn advertentie op deze site. Wie ben ik?
Een sterke, lieve, spontane vrouw van 44 jaar. 3 kinderen in co-ouderschap. Een eigen huis en goede baan. Ik houdt van dansen, muziek, uit eten, bioscoop, festivals, voetbal, wandelen en hardlopen. Koken mag ik graag doen. Zoek iemand die net als ik plezier wil maken, er voor elkaar zijn, van diepgang en iemand die van praten houdt en gevoel kan delen, uiten en erover kan praten. Zelf ben ik impulsief, houdt van uitdagingen en altijd positief! Voel je je aangesproken of je wil meer weten? Stuur een bericht en vraag raak!

ComplexeAlex

Hoi Renate,
Heftig verhaal. Pijnlijk om te lezen dat je na wat je hebt meegemaakt, ook nog het gevoel hebt dat je 'afgeschreven' wordt vanwege deze beperking. Hopelijk vind je hier of ergens anders snel weer een relatie waar je je happy in voelt. Succes.
Groet, Alex
Single vader, lekker druk. Meer weten? Gewoon smalltalk? PM me gerust!

lies66

Hoi renate,
kijk eens op de site "relatie zonder seks ". Misschien is dit wat voor je !
gr.

stampedian

Hoi Renate,

Of kijk eens bij www.complexx.nl?
Heel vervelend wat je hebt meegemaakt! Ik hoop dat je snel weer iemand vind die bij je past! Succes!