Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Tijd voor een nieuwe meet in het noorden!!

Gestart door Stevie1992, april 16, 2017, 05:38:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stevie1992

Hoi allemaal,

het is alweer te lang geleden dat we iets gedaan hebben hier en ik vind het wel weer tijd om iets te plannen. Om dit te doen wil ik graag weten of mensen leuke ideeën hebben.. de high tea's waren wel populair, maar ik snap dat niet iedereen geld heeft om hier aan mee te doen. Ook wordt het weer mooier (hopelijk) dus misschien kunnen we buiten iets gaan doen. Misschien nogmaals een picnic proberen of iets anders leuks in de open lucht.

Xoxo
I need no reasons, I simply.. am

Dark_Lord_

Ik ben het daar helemaal mee eens.
Vooral omdat ik ook graag mensen van dit forum wil ontmoeten, maar stom genoeg elke meet in het noorden ben misgelopen.

Ik ben wel voor een nieuwe poging tot een picknick. Als locatie kan ik (nogmaals) het Westerpark in Leeuwarden aanraden, wat zich op ongeveer 5 minuten lopen afstand van Station Leeuwarden. Locatie op Google Maps.
Seks is net een menselijke nabootsing van een Ikea product...
1. Haal de onderdelen uit de verpakking.
2. Stop pin A in opening B

chrisje1981

JAAA! Ik kom welliswaar uit Amsterdam, maar met die goedkope treinkaartjes tegenwoordig vind ik reizen geen probleem en ik ben dol op picknicken..... Lets meet!
(En waarom durven er meer mensen uit het oosten/noorden des lands te vertellen dat ze Aseksueel zijn en zijn ze er in Amsterdam kennelijk zo bang voor? 1 % is toch Aseksueel dus dan ook 1% van de Amsterdammers... Maar ja. Dat zeg ik, voor een mooi contact reis ik naar het einde van de wereld!  ;) )

AceVentura

#3
Ik kom regelmatig in Amsterdam, ik weet alleen niet of je mij daardoor tot de 1% aseksuelen in Amsterdam moet rekenen  ;D

Leuk initiatief Xoxo  :klap: Ik wacht even af, als het goed uit komt wil ik ook nog wel een poging wagen om eens naar het hoge noorden af te reizen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

lizzzzzk

Ik wil zoooooooo graag anderen ontmoeten die ook aseksueel zijn!!!  :cheerleader:
Tot nu toe redelijk eenzaam en ik wil graag contact leggen met anderen, ik sta volledig open tot een meet-up!
:)  :cake:
"Always forgive your enemies, nothing annoys them so much"
- Oscar Wilde

I.

Ik ben wel voor! Heb alleen een drukke agenda maar ik zal zien  :)

SP/ACE

Citaat van: Stevie1992 op april 16, 2017, 05:38:41 PM
Hoi allemaal,

het is alweer te lang geleden dat we iets gedaan hebben hier en ik vind het wel weer tijd om iets te plannen. Om dit te doen wil ik graag weten of mensen leuke ideeën hebben.. de high tea's waren wel populair, maar ik snap dat niet iedereen geld heeft om hier aan mee te doen. Ook wordt het weer mooier (hopelijk) dus misschien kunnen we buiten iets gaan doen. Misschien nogmaals een picnic proberen of iets anders leuks in de open lucht.

Xoxo

Prima. Leuk. Datum prikken, ergens in juni?

Pauw

Ik heb zeker interesse om anderen te ontmoeten! Als er een moment in Groningen geprikt wordt, ben ik van de partij :)

Niezel

Een meeting in groningen lijkt me zeker een leuk idee, ik ben voor :) :klap: :klap:

stampedian

Ik zou graag eens een meet willen bijwonen, al komt juni/juli voor mij slecht uit. Maar er zullen er ongetwijfeld nog vele volgen. :)

Stravagante

Ik ben ook bij. Heb geen van de salons in Nijmegen of Den Haag kunnen bijwonen omdat het echt een grafeind weg is vanaf hier.
Gisteren een radiodocumuntaire gehoord waar dei salons naar voren kwamen en de gesprekken die daar gevoerd worden lijken mij ook interessant om aan deel te nemen.
When you raise the most valid of points, you will be grazed by the most hollow of souls, and the most vacant of personages.