Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

LHBTI+tafeldiscussie door Amnesty International Studentengroep Den Haag

Gestart door Speaker, april 26, 2017, 05:36:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Speaker

Voor mijn studentengroep van AI Den Haag heb ik meegeholpen met het opzetten van een twee daagse (Engelstalige) tafeldiscussie over de LHBTI+. De doel van de discussies is om meer kennis over te brengen van de verschillende gemeenschap binnen de LHBTI+ en ook te laten zien dat elke gemeenschap zowel gezamenlijke als individuele problemen waar ze tegen aan lopen in onze samenleving.

De eerste discussie zal gaan over gender identiteit en zal plaats vinden op 16 mei op Turfmarkt 99 Den Haag om 19:30

De tweede discussie zal gaan over seksuele en romantische diversiteit, de reden dat ik het ook op deze forum post, en zal plaats vinden op 9 mei op Turfmarkt 99 Den Haag om 19:30. Zelf neem ik deel aan deze panel om mijn (levens)ervaring over aseksualiteit te delen.

Iedereen is natuurlijk van harte welkom om het evenement bij te wonen.

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Speaker

@edewecht: Dank je voor beide dingen :). Heb de link aangepast.

Heb de link voor de andere evenement ook toegevoegd En de link werkt :P en ook de locatie verandert. De datum van de eerste evenement is trouwens door omstandigheden verplaats van 2 mei naar 16 mei.

Edewecht

Lijkt me heel interessant. Ik zou er graag bij zijn geweest. Maar nee, dat lukt niet :-\
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Speaker

Gister was de panel over seksualiteit. Hoewel ik een paar dingen beter had kunnen doen ging het wel goed. Jammer genoeg waren er niet veel mensen, maar dat maakt de het evenement wat intiemer en actiever. Hilde van Queer aan Zee woonde het evenement trouwens ook bij en help ons ook een beetje met de andere panel :D.

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Fijn dat het allemaal goed verlopen is  :klap: :cheerleader: :cake:. Zelf kon ik er helaas niet bij zijn.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

Hoi Speaker,

Zit je misschien nog in de studentengroep van Amnesty International Den Haag? Mocht dat niet zo zijn, denk je dan dat de studenten die deze groep nu runnen, net zo'n oog hebben voor lhbtqiAp+'ers als jij en daar misschien ook een event voor willen organiseren in de toekomst? Ik ben benieuwd!

Speaker

Citaat van: Hilde op oktober 25, 2017, 12:14:18 AM
Hoi Speaker,

Zit je misschien nog in de studentengroep van Amnesty International Den Haag? Mocht dat niet zo zijn, denk je dan dat de studenten die deze groep nu runnen, net zo'n oog hebben voor lhbtqiAp+'ers als jij en daar misschien ook een event voor willen organiseren in de toekomst? Ik ben benieuwd!


Hey Hilde,

Ik zit niet meer in de studentengroep en weet eerlijk gezegd niet hoe het (complet) nieuwe bestuur er tegen kijkt noch hun organisatie structuur is (laatste bestuur wou het veranderen). Ik denk dat het beste is om contact met hun op te nemen. Meestal staan ze wel open voor items om events rond te organiseren en heb gemerkt dat de mensen van LUC en international studies heel positief over de LHBTQIA staan. Ik heb wel vorig jaar de contact gegevens van Queer aan zee in database gedaan voor het nieuwe bestuur voor als ze in de toekomst iets rond de thema willen doen. Maar ja, ik weet dus niet wat hun plannen zijn, sorry  :-[

Hilde

Speaker, klinkt goed allemaal, dankjewel! Hopelijk heb je wat anders nuttigs en leuks gevonden in de plaats van de studentengroep van Amnesty International Den Haag.

Speaker

Citaat van: Hilde op november 20, 2017, 09:27:33 PM
Speaker, klinkt goed allemaal, dankjewel! Hopelijk heb je wat anders nuttigs en leuks gevonden in de plaats van de studentengroep van Amnesty International Den Haag.

Soort van. Help met een LHBTQIA tak van Amensty Brabant-limburg, dat pas sinds maart er is en ook de enigste van NL. Het is alleen jammer genoeg minder intensief en misschien wat ver voor mij. Desondanks is het wel leuk.

Hilde

@Speaker met jouw ervaring kun je hun vast enkele tips geven! De cake  :cake: :cake: :cake: van Bakker TaarT in Maastricht is in ieder geval altijd lekker   ;D :cheerleader: