Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Artikel over mijn solohuwelijk in AD magazine en Gelderlander magazine

Gestart door Imogen, mei 10, 2017, 06:51:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Imogen

Afgelopen zaterdag 7 mei hebben het 3-luik artikel in het AD magazine en mijn solo artikel in het magazine van de Gelderlander gestaan (in de Gelderlander stond alleen mijn deel van het 3-luik artikel):

http://www.ad.nl/nieuws/ja-ook-een-solohuwelijk-is-soms-hard-werken~a335de83/

In het artikel wordt mijn aseksualiteit kort genoemd.

Ook ik kreeg vooral positieve reacties, 3-luik artikel stond ook op de Facebook pagina van het AD magazine, waaronder mensen konden reageren.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

Mooi artikel, DutchAce, gefeliciteerd!
Het zijn drie verhalen van drie verschillende mensen die het allemaal op hun eigen manier gedaan hebben, dat is mooi om te lezen.

Aan de andere kant: zelf merk ik, als ik dit lees, dat ik trouw ik aan mezelf ben, zonder ceremonie of mensen eromheen. Waarschijnlijk is er wel een moment of meerdere momenten geweest waarop ik besloten heb om trouw aan mezelf te zijn. Soms hernieuw ik dit besluit bewust of onbewust, met of zonder woorden. Misschien is het ook wel een geleidelijk proces geweest.
Maar ik kan me ook voorstellen dat zo'n ceremonie je extra bewust maakt van wat je doet en waarom.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)