Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

-

Gestart door Zonneschijn, mei 12, 2017, 11:42:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zonneschijn

-
-

Ben Benieuwd

Hallo Zonneschijn (het voelt alsof ik je al koosnaampje gegeven heb voor ook maar een woord gewisseld te hebben hihi :P )

Ik heb je al eerder bericht gestuurd omtrent je kennismakingsberichtje, maar daar niks op terug gehoord, dus weet niet of je het wel ziet zitten om contact of vriendschap of wat dan ook met iemand van 46 te hebben.
Ik zit hier nu tijdje en kan wel hele tijd zitten zoeken en graven hoe het nu met mij zit maar word daar ook niet echt vrolijker van. Sommige dingen zijn wel verhelderend maar tegelijkertijd weet ik niet of ik er wel zo blij mee ben. Tenslotte moet ik ook gewoon verder. Vandaar stoute schoenen maar aangetrokken en je nogmaals berichtje sturen nu. Wie ik ben en hoe ik hier belandt ben kun je in mijn kennismakingsmail lezen. Eigenlijk weet je dan nog niks ;) maar het is een beginnetje. Lijkt het je leuk meer te weten of elkaar beter te leren kennen, merk ik dat wel. Je kunt (bijna) alles aan me vragen of tegen me zeggen.
Mij lijkt het wel leuk dat deze site meer oplevert dan alleen een beetje meer zelfkennis. En vriendschap of contact met gelijkgestemden lijkt me fijn!!
Ik ben wel benieuwd hoe je op deze site kwam en hoe je dingen voor jezelf nu ziet.
Merk wel of er reactie komt.

groetjes,

En nu weet ik niet of wel of niet mijn eigen naam moet geven, dus doe het (nog) niet.  :rollol:


Zonneschijn

#2
Dit berichtje geldt nog steeds  :cheerleader:


smp1990

Hee. Hoe sta je tegenover mensen die zich niet zozeer als man of vrouw identificeren?

Zonneschijn


Luigi

Maakt Leeftijd je uit? Iemand van 24? Of wil je liever iemand die beetje in je buurt komt? ;)

(En ondanks mijn geschiedenis wat je beetje kunt lezen in mijn voorstelbericht) kan ik je misschien niet echt iets bieden als je een bepaalt persoon zoekt met bepaalde kwaliteiten maar dacht kan het proberen :)

Wens je in iedere geval veel succes na je zoektocht als ik niet de gene ben wat je zoekt! :)

Groetjes, Luigi

Christin

Hoi Zonneschijn,

Mij lijkt het gezellig om een keer vriendschappelijk af te spreken! Ik ben 27 jaar, regio Amsterdam en heb ook een WO-achtergrond.
Dat zijn in ieder geval al wat raakvlakken :)

Laat maar weten!