Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Nieuwe app voor dating, vriendschappen en gezellig chatten

Gestart door Stevie1992, mei 28, 2017, 03:36:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stevie1992

Hey,
er komt een app aan voor aces. Voor nu alleen nog op android, maar het ziet er veel belovend uit. Het is gemaakt door een ace die ik ken uit facebookgroepen.
Deel het vooral met alle aces die je kent zodat mensen de kans hebben om iemand in de buurt te vinden. Het is voor daten, maar ook vrienden en gewoon gezellig chatten.

https://www.facebook.com/ACE-APP-1950616058529396/
I need no reasons, I simply.. am

Acelien


stampedian

Ja, kwam deze app ook al tegen op FB. Lijkt mij wel interessant en wil zeker een poging wagen wanneer deze ergens deze maand uit komt!

lies66


stampedian

ACE-app is sinds 8 juni te downloaden! Het is nog wel de beta-versie.
Tot nog toe veelal mensen uit Amerika en Groot-Brittaniƫ, maar als je wilt chatten is het wel leuk om eens uit te proberen. Heb ik ook al een paar Nederlanders op gezien.

Ace89

Ik zit erop, maar het is een soort tinder idee voor aces. Je kunt nog niet echt filteren ofzo. Maar het is pas het begin, dus wie weet wat er nog komt.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

AceWoman

Bedankt voor het delen van deze informatie!
Superleuk nieuws.
Ik ga er vanmiddag meteen even naar kijken.  :cheerleader:

Char

Ik vind het echt een leuke app. Ben nu met ACEen over de hele wereld aan het praten ermee. :)

Anita

Ik heb de app nu ook. Maar hij werk niet ? :(
Van zodra ik hem open, komt op mijn schermpje : app is gestopt.
Hoe vaak ik het ook probeer, altijd hetzelfde ? >:(

Zonneschijn


Somebody someome

Hopelijk zijn er veel hersens op dit forum die de app een succesvol leven geven. Zou leuk zijn als het werkt.

Anita


Fricai

Wel met matige reviews.

Blijkbaar is er toch weinig animo voor. Anders zou ik denken dat er voldoende ICT enthousiastelingen rondlopen onder de relatief jonge bevolking op AVEN, die wel een populaire app in elkaar kunnen zitten. Zeker op het Engelse forum.

Zonneschijn