Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

vraag voor jongerenmedium VICE

Gestart door SanderR, mei 31, 2017, 01:56:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SanderR

Hoi!

Ik werk voor Vice, een jongerenmedium dat artikelen en video's publiceert over alles wat jongeren interesseert, van politiek tot muziek. Een videoformat bij Vice is 'Vragen die je altijd al wilde stellen aan...' waarin we telkens iemand met een interessant verhaal voor de camera een aantal vragen stellen om onze doelgroep zo bekender te maken met een bepaald onderwerp.

In augustus organiseren we een LHBT-week, wat inhoudt dat een groot deel van de artikelen in het teken zullen staan van LHBTQIAP-gerelateerde onderwerpen. Aseksualiteit hoort daar natuurlijk ook bij (ook al vergeten mensen dat vaak) en daarom zouden we graag een kort video-interview opnemen met een aseksueel.

De vragen zijn een combinatie van serieus en luchtig. We stellen er in totaal ongeveer 15, waarvan we de 5 interessantste / meest verhelderende antwoorden uitkiezen voor de video. Opnames duren ongeveer een half uur en zijn op ons kantoor in Amsterdam. Eventuele reiskosten worden vergoed. Een tijd geleden hebben we ook een video binnen dit format opgenomen met een transgender, deze kun je hier: https://www.vice.com/nl/article/5-vragen-die-je-altijd-al-wilde-stellen-aan-een-transgender bekijken om te zien wat de bedoeling is.

Omdat we een jonge doelgroep hebben gaat de voorkeur uit naar een persoon jonger dan 35.

Mochten iemand geïnteresseerd zijn of vragen hebben, stuur me dan een bericht hier of email me op sander.roks@vice.com. Ik hoop van jullie te horen, en ik hoop dat we onze jonge doelgroep met jullie hulp wat bekender kunnen maken met aseksualiteit.

Groeten,

Sander

Edewecht

Leuk dat je interesse toont, Sander! Hopelijk meldt zich een jonge blom ;D Ben zelf 35+ (54 :schater: )
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

SKUGDY

#2
Oehhh, lijkt me zeer leuk om aan mee te werken, en met mn 20 jaar val ik makkelijk binnen de leeftijdsgroep. Ik zit nu op school dus zal het later vandaag nog even beter doorlezen maar had wel een vraagje: hoe serieus zijn de serieuse vragen? (Does that make sense?) En als er een vraag gesteld wordt die je liever niet beantwoord, is het dan goed om geen antwoord te geven?

Groetjes angela

-edit- als u/je ergens tussen vrijdag avond en maandag middag/avond antwoord op mijn bericht en ik antwoord niet, dat komt doordat ik dit weekend een lang weekend weg ben met 99% kans op geen internet/wifi, ik heb dan dus zeker nog wel belangstelling

Imogen

Een vraag van een andere aseksuele jongeren op de besloten Facebook pagina was:

Voor wanneer wil je dit interview inplannen? Sommige hebben werk of school verplichtingen.

* voor een bredere leeftijdsdoelgroep heb ik je bericht gekopieerd en op de besloten FB pagina gezet *

Ik ben net als Edewecht 35+, dus al te oud :-)
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Stravagante

Top dat er aandacht wordt besteed aan aseksualiteit. Ikzelf ben 23 en val dus binnen het plaatje, maar Amsterdam is wel erg ver vanuit Groningen, verwacht niet dat ik dat in kan plannen.
When you raise the most valid of points, you will be grazed by the most hollow of souls, and the most vacant of personages.

SanderR

Citaat van: Dutch Ace op juni 01, 2017, 04:48:09 PM
Een vraag van een andere aseksuele jongeren op de besloten Facebook pagina was:

Voor wanneer wil je dit interview inplannen? Sommige hebben werk of school verplichtingen.

* voor een bredere leeftijdsdoelgroep heb ik je bericht gekopieerd en op de besloten FB pagina gezet *

Ik ben net als Edewecht 35+, dus al te oud :-)

Bedankt Dutch Ace! De opnamedag staat nog niet vast, ideaal zou zijn in de week van 19 juni, maar we zijn nog flexibel.

SanderR

Citaat van: SKUGDY op juni 01, 2017, 03:07:00 PM
Oehhh, lijkt me zeer leuk om aan mee te werken, en met mn 20 jaar val ik makkelijk binnen de leeftijdsgroep. Ik zit nu op school dus zal het later vandaag nog even beter doorlezen maar had wel een vraagje: hoe serieus zijn de serieuse vragen? (Does that make sense?) En als er een vraag gesteld wordt die je liever niet beantwoord, is het dan goed om geen antwoord te geven?

Groetjes angela

-edit- als u/je ergens tussen vrijdag avond en maandag middag/avond antwoord op mijn bericht en ik antwoord niet, dat komt doordat ik dit weekend een lang weekend weg ben met 99% kans op geen internet/wifi, ik heb dan dus zeker nog wel belangstelling

Bedankt Angela, ik heb je een privebericht gestuurd, hoop dat 'ie aankomt. Ben nog niet gewend op dit forum!

Amber

Mocht Angela toch niet kunnen, wil ik wel! ;) Ben 24 jaar en ik ben het ondertussen ook wel gewend om vragen over aseksualiteit te beantwoorden. En naar Amsterdam komen is ook geen probleem, want ik woon vlakbij.

SKUGDY

heey, ik denk dat ik het toch niet red, eind van de periode komt inzicht op school en door slechte begeleiding lopen we achter met projecten dus moet ff alles daarop gooien nu.
dus helaas, misschien een andere keer