Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vrouw (24) Zoekt vriendschap (België)

Gestart door Stephii, juni 09, 2017, 09:58:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stephii

Hallo allemaal.

Ik ben 24 en kom uit Herselt, Provincie Antwerpen, België. bij deze doe ik een oproep om nieuwe mensen te leren kennen liefst in mijn regio, hetgeen dat ik voornamelijk mis in mijn leven is toch vriendschap, en daar begint ook alles bij, dus wie weet zit er een leuk iemand tussen om verder mee te gaan dan vriendschap. zoals sommige van jullie al weten van mijn topic ben Biromantisch Aseksueel, ik val dus op mensen?  :rollol:

Ik ga graag dingen doen zoals naar de cinema,een wandeling door het bos, een terrasje maar ook tegen uitgaan zeg ik geen nee aangezien ik graag met muziek bezig ben (electronica, maar niet commerciele nest) heb ik af en toe wel NOOD aan een discotheek :p
maar ook zit ik graag binnen op de bank voor een filmavond of om spelletjes te spelen op de playstation/computer.. zolang we maar samen iets doen?
mijn grote droom is om ooit een hechte vriendin te hebben, ik ben zogoed als altijd door mijn "vrienden" aan de kant gezet wegens dat ze verhuisden van school of woonplaats en omdat ik te jong was en mijn ouders nooit met mij naar een vriendin reden tenzij er een officieele uitnodeging in de brievenbus zat voor een verjaardagsfeest heb ik ze nadien ook nooit meer gehoord, in het middelbaar ging dit net hetzelfde.

Ik ben ook redelijk stil als je mij in het begin leert kennen omdat ik moet kunnen observeren naar waar je wel en niet tegenkan (beng om iets verkeerds te zeggen?) vroeger was het tegenovergestelde maar door constant tehore te krijgen dat ik teveel praat en het niemand wat boeit heb ik moeite om me open te stellen. Ja er scheelt heel wat meer aan mij dan enkel aseksueel zijn... Ik ben hopeloos opzoek naar affectie, wat misschien wel slecht is..?

naja.. genoeg getypt.. als je nog vragen hebt ofzo ik hoor het wel!
Bedankt voor het lezen!
In a place I call home.

franquesa

Hey hey


Ik ben een vrouw uit Oost-Vlaanderen, als je graag eens praat?
Je lijkt me een super vriendelijk persoon :)

Wel liever privé dan..


Hopelijk tot snel!

Stephii

Citaat van: franquesa op juni 10, 2017, 02:00:21 AM
Hey hey


Ik ben een vrouw uit Oost-Vlaanderen, als je graag eens praat?
Je lijkt me een super vriendelijk persoon :)

Wel liever privé dan..

Heb iets gestuurd :)

Hopelijk tot snel!
In a place I call home.

VDh88

Hey,

Ik ben een vrouw v 28, ook uit Oost-Vlaanderen.
Zelf lesbisch aseksueel.. op zoek naar zowel vriendschap, want door omstandigheden ook weinig tot geen echte vrienden,
maar sta ook open voor evt meer...

Als je graag es babbelt, stuur me maar .. ook liefst pb..

Groetjes
Valerie

Stephii

Citaat van: VDh88 op juni 22, 2017, 09:31:11 PM
Hey,

Ik ben een vrouw v 28, ook uit Oost-Vlaanderen.
Zelf lesbisch aseksueel.. op zoek naar zowel vriendschap, want door omstandigheden ook weinig tot geen echte vrienden,
maar sta ook open voor evt meer...

Als je graag es babbelt, stuur me maar .. ook liefst pb..

Groetjes
Valerie

Heb je een berichtje gestuurd! :)
In a place I call home.

Stephii

In a place I call home.

Skydriver

Hey, ikzelf ben een man van 33 jaar uit de kempen (regio Turnhout) en definieer me momenteel ook als biromantisch aseksueel. Vriendschap met mensen die hetzelfde zijn is altijd fijn. Als je het ziet zitten om me beter te leren kennen stuur je maar een privéberichtje.